• Vandaag maakt het me geen ene fuck uit dat hij ook op Q zit, ik vertel het gewoon omdat ik het kwijt moet.
    Ik was dus van het weekend bij mijn vriend. We hebben nu bijna 2 jaar, en ik was bezig om een map te vinden in zijn warrige computer om een plaatje op te slaan. Kwam ik dus weer bij een map met foto's van zijn ex en hem. Maar die stond dus heel erg tussen allemaal mappen waar je eerst op moest klikken voordat je eindelijk daar kwam, op een totaal onlogische plek. Ik had hem al eerder op die foto's gewezen maar blijkbaar wilt hij ze houden.
    Maar dat is nog niet eens zo erg. Ik zocht wat muziek omdat ik muziek wilde luisteren, kom ik bij geluidjes die hij van zijn exh eeft opgenomen. ._.' Dus ik klikte er eentje aan, en vroeg aan hem: 'Waarom heb je die nog?' zegt hij: 'Oh, die vind ik schattig.' Maar daarnaast stond een ander soort geluidje, meer intiem -kuch- wist hij zogenaamd niet meer dat hij die had.
    Even serieus, volgens mij issie nog niet over zijn ex heen. Ze was echt een kutwijf in hun relatie en daarna ook nog. (*))(&*%$*&#


    Your make-up is terrible

    Maak je vriend duidelijk dat je het niet prettig vind dat hij nog dingen van zijn ex heeft. Is niet echt leuk voor jou. Ik denk dat hij daar wel begrip voor gaat hebben.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Maak je vriend duidelijk dat je het niet prettig vind dat hij nog dingen van zijn ex heeft. Is niet echt leuk voor jou. Ik denk dat hij daar wel begrip voor gaat hebben.


    Ik denk het niet, want die foto's heeft hij ook niet verwijderd...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk het niet, want die foto's heeft hij ook niet verwijderd...


    dan heeft hij toch geen respect voor jou?
    ik zou hem dan meteen dumpen,..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Exen *zucht* wat moet je ermee.


    SLOAN.

    Hmmm....

    *denk denk*

    Ergens denk ik dat je het beste daar niet te veel naar moet kijken, want hij is tenslotte al 2 jaar met jou. En denk dat jullie wel van mekaar houden. Maar het is wel raar om het zo tussen allerlei mappen te verbergen want dat houdt in dat hij wat te verbergen heeft.

    Ik denk dat je het beste met hem er over kan praten, mits hij niet gaat ontwijken. Denk dat het meer een fun-stuff voor hem is, waar hij verder niet zoveel waarde aan hecht, maar wel leuk vindt om nog een keer te bekijken of *kuch kuch* te beluisteren. Was het btw zijn eerste? Vaak zijn eersten toch ook iets specialer waardoor je eventueel stuff bewaart...

    Ik heb alles van mijn 1e ex verwijdert maar goed hehehe

    SinCity schreef:
    (...)

    dan heeft hij toch geen respect voor jou?
    ik zou hem dan meteen dumpen,..


    je dumpt niet direct alles omdat het even tegen zit -_-" Ze hebben het al 2 jaar, dan ga ik er van uit dat ze al meer 'obstakels' hebben overwonnen, als je snapt wat ik er mee bedoel.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 11:50 ]


    Ligt and Darkness are both very different..

    Maak hem anders duidelijk dat je afstand van hem gaat nemen als hij niet over zijn ex heen is, dat hij eerst daar maar over heen moet komen en dan iets met jou moet nemen. Misschien vind je dat wel moeilijk, maar wat heb je er aan als hij zijn ex eigenlijk mist...


    Sometimes it's best not to care.

    Sorenos schreef:
    Hmmm....

    *denk denk*

    Ergens denk ik dat je het beste daar niet te veel naar moet kijken, want hij is tenslotte al 2 jaar met jou. En denk dat jullie wel van mekaar houden. Maar het is wel raar om het zo tussen allerlei mappen te verbergen want dat houdt in dat hij wat te verbergen heeft.

    Ik denk dat je het beste met hem er over kan praten, mits hij niet gaat ontwijken. Denk dat het meer een fun-stuff voor hem is, waar hij verder niet zoveel waarde aan hecht, maar wel leuk vindt om nog een keer te bekijken of *kuch kuch* te beluisteren. Was het btw zijn eerste? Vaak zijn eersten toch ook iets specialer waardoor je eventueel stuff bewaart...

    Ik heb alles van mijn 1e ex verwijdert maar goed hehehe

    (...)

    je dumpt niet direct alles omdat het even tegen zit -_-" Ze hebben het al 2 jaar, dan ga ik er van uit dat ze al meer 'obstakels' hebben overwonnen, als je snapt wat ik er mee bedoel.


    Helemaal mee eens, niet gelijk dumpen. Ze hebben al 2 jaar. Ga er gewoon over praten, vraag of hij er nog vaak naar kijkt, zo niet, dan verwijderen ofzo? :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Hmm...
    Ik snap dat je dat niet echt op prijs stelt. Er wat van zeggen blijkt dus geen zin te hebben, maar als je er nou eens heel serieus over begint, en laat merken dat je er écht mee zit. Misschien heeft dat meer effect?
    Normaal gesproken zou ik zeggen; voor jou is dumpen een goede optie. Maar aangezien je er al zo lang mee hebt, is dat niet echt meer van toepassing... Dit is eerder gewoon een minder leuk gedeelte van je relatie, waar je vanzelf wel uit komt. Wat natuurlijk ook niet zomaar gebeurt, je moet er wel wat voor doen.
    Je zou bv. ook heel positief over een ex van jou kunnen praten, en vertellen hoe schattig je die vindt en zo. Normaal ben ik daar niet zo van, maar als dat je vriend wakker zou kunnen schudden, moet je dat proberen.
    Veel sterkte nog! Het komt vast wel goed. (":


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    Hmm...
    Ik snap dat je dat niet echt op prijs stelt. Er wat van zeggen blijkt dus geen zin te hebben, maar als je er nou eens heel serieus over begint, en laat merken dat je er écht mee zit. Misschien heeft dat meer effect?
    Normaal gesproken zou ik zeggen; voor jou is dumpen een goede optie. Maar aangezien je er al zo lang mee hebt, is dat niet echt meer van toepassing... Dit is eerder gewoon een minder leuk gedeelte van je relatie, waar je vanzelf wel uit komt. Wat natuurlijk ook niet zomaar gebeurt, je moet er wel wat voor doen.
    Je zou bv. ook heel positief over een ex van jou kunnen praten, en vertellen hoe schattig je die vindt en zo. Normaal ben ik daar niet zo van, maar als dat je vriend wakker zou kunnen schudden, moet je dat proberen.
    Veel sterkte nog! Het komt vast wel goed. (":


    Dat eerste is een probleem, want ik heb net uitgevonden dat hij niet luisterd naar wat ik vertel. Dat heeft hij zelf laatst gezegd, dat hij dat onbewust deed en hij er nu wel naar zou luisteren maar nog geen 24 uur later liet hij blijken dat hij dus toch niets eraan deed.
    Hij zegt altijd dat ik moet zeggen als er iets is, maar de laatste keer werd hij er boos om :/


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat eerste is een probleem, want ik heb net uitgevonden dat hij niet luisterd naar wat ik vertel. Dat heeft hij zelf laatst gezegd, dat hij dat onbewust deed en hij er nu wel naar zou luisteren maar nog geen 24 uur later liet hij blijken dat hij dus toch niets eraan deed.
    Hij zegt altijd dat ik moet zeggen als er iets is, maar de laatste keer werd hij er boos om :/


    Dan wordt het inderdaad lastig...
    Misschien moet je het dan op een andere manier duidelijk maken, door zelf ook zo te doen. Zoals ik net ook al zei; er is een kans dat dit zijn ogen opent.


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Dan wordt het inderdaad lastig...
    Misschien moet je het dan op een andere manier duidelijk maken, door zelf ook zo te doen. Zoals ik net ook al zei; er is een kans dat dit zijn ogen opent.


    Hm, daar ga ik over nadenken. Helaas heb ik geen leuke exen dus word het moeilijk. x'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, daar ga ik over nadenken. Helaas heb ik geen leuke exen dus word het moeilijk. x'D


    niet zo doen... Dan jaag je hem juist weg. Het kan heel goed zijn dat hij niet naar zijn 'eigen problemen' gaat kijken, maar vooral die van jou. Ofwel dat jij er mee zit, is dus niet zijn probleem.

    Als je me snapt.

    Dus dan jaag je hem juist weg. Ik denk dat je beter kan uitvinden WAAROM hij die bestanden nog heeft, en wat zijn contact nog is met diegene (via internet of real)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Dan wordt het inderdaad lastig...
    Misschien moet je het dan op een andere manier duidelijk maken, door zelf ook zo te doen. Zoals ik net ook al zei; er is een kans dat dit zijn ogen opent.

    Zou ik niet doen. Het balletje over en weer pingpongen zorgt er alleen maar voor dat de boel gaat escaleren en dat gaat waarschijnlijk pijnlijker zijn dan het nu is.
    En even de mening van iemand die er iets objectiever tegen aan kijkt: ik denk persoonlijk ook dat je je hoofd niet te veel over moet breken, ook al snap ik wel dat je je er klote door voelt. Das menselijk. Maar ik kan me ook herinneren dat je vriend tegen mij zei dat hij echt gek op je was en dolgraag met je wil trouwen, ook al zou hij nog tien jaar moeten wachten voor hij het geld ervoor heeft :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Til er niet zo aan.^^ Die ex s wl eventjes een deele van zijn leven geweest dus dat ligt wel wat gevoeliger waarschijnlijk.

    Het is niet omdat jij een ex "zomaar" kan vergeten dat hij dat ook in 1 2 3 doet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Til er niet zo aan.^^ Die ex s wl eventjes een deele van zijn leven geweest dus dat ligt wel wat gevoeliger waarschijnlijk.

    Het is niet omdat jij een ex "zomaar" kan vergeten dat hij dat ook in 1 2 3 doet.


    Maar dat mag na 2,5 jaar wel eens hoor. Zo gevoelig zal het wel niet liggen aangezien ze hem erna nog allerlei dingen probeerde aan te maarja.
    Misschien heb je wel gelijk...


    Your make-up is terrible