• Nou ik hebhad een vriend, ex dus. Het is een x uit geweest en daarna hebben we onze relatie geheim gehouden.
    Nou, ik laat mijn laptop altijd aanstaan als ik wegga dus vandaag ook. Toen ging ik op mobiel msn en met m praten. Nu hebben mijn ouders dus alle gesprekken tussen ons gelezen en er stonden ook dingen in die gewoon niemand hoeft te weten. Toen belde ze me dus dat ik naar huis moest komen om te praten en werden ze dus behoorlijk boos. Ze hebben dus besloten om me uit huis te plaatsen.
    Nou dat vond ik al erg genoeg, kwam er ook nog eens bij; mn vriend, ex dus, heeft definitief al het contact verbroken en wil niks meer met mij te maken hebben door dit. Dus kan ik ook niet naar hem toe. En nou mis ik hem vreselijk en moet ik ook nog eens het huis uit..

Wat de hell moet ik doen?!

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Qlimax schreef:
    (...)
    Ze hadden het over zo'n jeugdhuis of zo. Geen idee wat ze willen.. Maar me vader wilde me in ieder geval weg hebben, dat stond vast.

Dus.. ze willen je weg hebben omdat je vriendje iets in het verleden gedaan heeft?

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

Qlimax schreef:
    (...)
    Dat hoorde me vriend ook te doen :( Maar die heeft me ook keihard laten vallen.

het is eerder dat je ouders je moeten steunen dan je vriend, jongens komen en gaan, ouders die heb je veel langer dan hen,...

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

alleen omdat je een geheime relatie hebt ? (cat)
    oke die logica snap ik niet.
    maar ik vind dat je ouders te heftig reageren. ;$
    nouja ik weet niet wat je moet doen, ik heb het nooit meegemaakt, en ik heb ook geen idee wat je er tegen kan doen. ;$

Life is a beautiful struggle

Marvellous schreef:
    (...)

Dus.. ze willen je weg hebben omdat je vriendje iets in het verleden gedaan heeft?

Nee, ook dat gesprek wat ze dus helemaal hebben kunnen mee lezen. Ze zijn heel makkelijk kwa jongens, maar hij heeft toch wel echt erge dingen gedaan wat nog steeds zn gevolgen heeft. Maar ja dat vinden ze dus een reden waardoor ik het huis uit moet.

Dat is echt klote! Damn.
    Heb je mss een vriendin waar je terecht kan?

I hope heaven needs you more than I do now.

Ik was al bang dat dit vroeg of laat zou komen. Ik was er al bang voor..

Is er niemand waar je op het moment heen kan? Oom en tante, opa en oma? Want je moet ergens bijkomen en als het bij je ouders niet kan, dan zou ik echt andere familieleden die je vertrouwt opzoeken en daar even blijven.
    En wat die jongen betreft: hopelijk is nu duidelijk dat het een klootzak is en dat je hem links moet laten liggen, voor eens en voor altijd. Tenzij je geestelijk nog verder naar de klote wil worden geholpen. Liefde is leuk maar de lessen ervan zijn hard, maar ze zijn er om van te leren en ik hoop echt dat je dat eens doet. Want hij gaat je de afgrond in helpen, let op mijn woorden. Als dat niet duidelijk was hoop ik dat het nu duidelijk wordt.
    Maar hoe dan ook: als je familie of vrienden hebt waar je tijdelijk heen kan om jezelf op orde te brengen en je verhaal kwijt te kunnen, bel ze op. Want als je ouders je niet steunen dan is het 't beste om dierbaren op te zoeken die dat wel doen.
    Anyway, succes en sterkte :]

No growth of the heart is ever a waste

Qlimax schreef:
    (...)
    Nee, ook dat gesprek wat ze dus helemaal hebben kunnen mee lezen. Ze zijn heel makkelijk kwa jongens, maar hij heeft toch wel echt erge dingen gedaan wat nog steeds zn gevolgen heeft. Maar ja dat vinden ze dus een reden waardoor ik het huis uit moet.

Maar dat snap ik dan niet echt, jij hebt toch niets gedaan? En doet hij dat soort dingen nog steeds dan, heeft hij nog problemen? En dan nog, jou het huis uitzetten gaat daar helemaal niets aan veranderen.

Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

TheBoss schreef:

Is er niemand waar je op het moment heen kan? Oom en tante, opa en oma? Want je moet ergens bijkomen en als het bij je ouders niet kan, dan zou ik echt andere familieleden die je vertrouwt opzoeken en daar even blijven.
    En wat die jongen betreft: hopelijk is nu duidelijk dat het een klootzak is en dat je hem links moet laten liggen, voor eens en voor altijd. Tenzij je geestelijk nog verder naar de klote wil worden geholpen. Liefde is leuk maar de lessen ervan zijn hard, maar ze zijn er om van te leren en ik hoop echt dat je dat eens doet. Want hij gaat je de afgrond in helpen, let op mijn woorden. Als dat niet duidelijk was hoop ik dat het nu duidelijk wordt.
    Maar hoe dan ook: als je familie of vrienden hebt waar je tijdelijk heen kan om jezelf op orde te brengen en je verhaal kwijt te kunnen, bel ze op. Want als je ouders je niet steunen dan is het 't beste om dierbaren op te zoeken die dat wel doen.

Helemaal mee eens!! Maar wat ontzettend kut voor je!!! Ik heb zelf ook een tijdje een geheime realtie met een oudere jongen gehad maar ben nooit verder gegaan en hij had geen erge dingen gedaan maar toen mijn ouders daar achter kwamen was ik ook nog niet jarig. Maar bij jou is het helaas wat ernstiger :( Ik hoop het aller beste voor je en hoop dat je goed terechtkomt!! Succes meis!!(Y)

BTW Houd je nog van hem? En waarom heeft hij je laten vallen?

[ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 22:05 ]

I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

TheBoss schreef:

Idd, het was sowieso dom om opnieuw te beginnen. Maar hij had me overtuigd dat ie veranderd was.. En nou laat ie me zo hard vallen. Dat ik m nou links laat liggen daar ben ik wel duizend % zeker van. Zeker dat ik hier van geleerd heb, maar het blijft nu nog even een kut gevoel.
    & dankjewel.

Marvellous schreef:
    (...)

Maar dat snap ik dan niet echt, jij hebt toch niets gedaan? En doet hij dat soort dingen nog steeds dan, heeft hij nog problemen? En dan nog, jou het huis uitzetten gaat daar helemaal niets aan veranderen.

Nee dat weet ik, maar ze vinden het gewoon niet normaal dat ik zo denk zeiden ze, en dat ze hier niet mee om kunnen gaan. Nou ja, ik ga wel vragen of ik bij een vriendin tijdelijk kan blijven of zo, ik weet t anders ook niet.

Maar wat heb je dan precies gezegd of wat heeft hij dan gedaan dat ze zo reageren? want ik vind dit toch echt wel overdreven?

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Wat erg voor je meis! Misschien kun je bij een vriendin gaan slapen ofso ? Sterkte ermee (flower)

I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

Amused schreef:
    Maar wat heb je dan precies gezegd of wat heeft hij dan gedaan dat ze zo reageren? want ik vind dit toch echt wel overdreven?

Ja ik ook. Nou hij heeft mij, nja ik weet niet echt of je het mishandelen kan noemen, maar wel eens geslagen, heel vaak uitgescholden en mij gekleineerd waardoor ik behoorlijk in de put ben gezakt. En aangezien ik al borderline had is dat dus best klote geweest. Hij is ook een x vreemdgegaan en dat heeft me nog het meeste pijn gedaan. Toen ging het dus uit, en daarna weer aan zonder dat mijn ouders het wisten. En dat msn gesprek zet ik hier liever niet op Q. Maar ze schrokken er in ieder geval erg van en vonden dat ik niet goed bij mn hoofd was om bij zo iemand terug te gaan en dat allemaal te zeggen en toe te laten. Mn vader vond dat hij geen macht meer over me had en er niet meer tegen kon en niet meer wist wat ie moest doen. -omdat ik voor de 2e x bij een psychiater loop- en daarom wil ie me dus het huis uit zetten.

Amai.
    ik zou gewoon kei hard breken met die jongen en dit duidelijk maken aan je ouders.
    Als het nodig is ga je nog naar de psychiater. en je moet gewoon duidelijke afspraken maken met je ouders, zeggen dat ze wel 'macht' over je hebben enzoo

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Sorry maar dat vind ik er echt over van u ouders hoor..

Stop wishing, Start doing..