• Zoiets, hebben docters/ziekenhuizen dat?
    Of maar vanaf een bepaalde leeftijd?

    hmm.. ben ik ook wel benieuwd naar.


    You are beautiful, you are love.

    Haha, zwijgplicht?:"D
    Dat hebben ze altijd!


    everything, in time

    Ja, beroepsgeheim (: Heb ik zelf ook op m'n stage.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij hebben ze dat sowieso als je tegen ze zegt dat niemand ergens iets vanaf mag weten. Maar volgens mij kan het ook dat ze het t/m je 16e het tegen je ouders mogen zeggen maar dat weet ik niet zeker.


    your eyes are like stars in the night.

    Altijd en anders mag je ze volgens mij aanklagen. Niemand mag zomaar iets over jouw problemen/kwaaltjes zeggen, zolang jij daar zelf niet over begint.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Nazgul schreef:
    Ja, beroepsgeheim (: Heb ik zelf ook op m'n stage.


    Okè, hoe zit dat dan :'D met welke leeftijd geld dat.

    Beroepsgeheim? Geen idee. (:

    Hebben ze wel. Mijn moeder werkt in t ziekenhuis en mn vader op de ambu en die mogen niks vertellen (:

    Dat hebben ze zowieso, maar als je 16 bent zeggen ze ook niks tegen je ouders als je dat zo wilt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Sadism schreef:
    (...)

    Okè, hoe zit dat dan :'D met welke leeftijd geld dat.

    Nou, dat heeft ermee te maken dat ik geen persoonlijke gegevens naar buiten mag brengen :'D Maar in 't ziekenhuis, ehm. Als je onder de 16, of misschien zelfs 18, bent, dan zijn ze verplicht om 't de ouders/voogden te vertellen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 20:06 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Volgens mij hebben ze sowieso beroepsgeheim. Maar je kan het altijd nog een keer benadrukken. Of eerst vragen of ze het wel hebben op dat vlak en daarna pas je verhaal doen. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nop, dat hebben ze voor elke leeftijd


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat als je het vraagt, ze sowieso moeten zwijgen? ;'D


    effort never betrays you

    Nazgul schreef:
    (...)
    Nou, dat heeft ermee te maken dat ik geen persoonlijke gegevens naar buiten mag brengen :'D Maar in 't ziekenhuis, ehm. Als je onder de 16, of misschien zelfs 18, bent, dan zijn ze verplicht om 't de ouders/voogden te vertellen.


    Okee. :'D Het internet helpt me ook niet op dit moment, maarja.

    Volgens mijn van alle leeftijden. Het lijkt me sterk dat je als je negen bent alleen naar de doctor gaat. Maar als je alleen gaat heeft hij zeker beroeps geheim. En anders mag je hem aanklagen wegens het scheden daar van xD


    Love sheds light one the darkest of times