• Vliegen Zonder Vleugels

    Jinah heeft altijd al de beste conditie gehad van de klas. Iedereen is jaloers op haar. Ze willen ook zo snel en sterk zijn. Daarom is ze eigenlijk de pispaal van de klas. Jinah is sterker dan de gemiddelde meisje. Zelfs van de jongen.

    Wanneer er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt, lijkt alles te veranderen. Ze leert de jongen steeds beter kennen. Het draait op een onverbrekelijke vriendschap. Als ze zijn familie leert kennen, merkt ze dat ze anders zijn. Ze heeft het gevoel, dat ze bij hen thuishoort..

    Daarbij komt er ook nog bij dat het niet goed gaat thuis. Haar ouders en Jinah lijken uit elkaar te groeien. Met behulp van Gohan sleept ze zich er doorheen. Maar wat als ze ontdekt dat het misschien niet eens haar echte ouders zijn?

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 18:06 ]

    Hmm, ik vind het een klein beetje een rare uitleg. Gaat het nu om die ouders, over dat ze 'sterk'is of dat er een nieuwe jongen in de klas komt?


    Ik ben gemeen xoxo

    Gun schreef:
    Hmm, ik vind het een klein beetje een rare uitleg. Gaat het nu om die ouders, over dat ze 'sterk'is of dat er een nieuwe jongen in de klas komt?


    Hmm nu ik het zo teruglees heb je wel een beetje gelijk xD. ik zal het even aanpassen..

    Maar het gaat er een beetje om dat er een nieuwe jongen in haar klas komt. Die andere 2 staan nog een beetje op de achtergrond, maar ze komen later wel een beetje naar boven.