• Heee,
    Ik ben dus sinds kort (bijna een maandje) bevriend met een paar jongens.
    Een daarvan ga ik het meest mee om enzo, maar ik vind hem leuk. En hij weet dat ook, maar hij heeft een vriendin.
    Dus op dat gebied houd ik me wel afzijdig, maar we doen wel gewoon dingen samen enzo.

    Maar mijn vriendinnen doen er helemaal moeilijk over, alsof een jongen en een meisje geen vrienden kunnen zijn. En eerst hadden ze ook gezegd dat ik er niet meer over mocht praten omdat ik tegen hun zei dat ik er nisk meer over wilde horen(over dat gezeur). Maar ze willen wel zien hoe ik naar hem toe loop(wat is daar nou weer speciaal aan?)
    En ze zeggen de hele tijd; Je gaat nisk doen he, ik zweer het anders heb je echt problemen.

    En ik word er helemaaal ziek van.
    We zijn gewoon vrienden, doen verder niks..
    Tips?
    Hebben jullie ook zulke vrienden?

    En toen lukte het een beetje om ze te stoppen.
    Maar die jongen W. heeft zn haren zwart geverfd, en nu noemen ze hem dus gothic, emo, vampier en al die dingen.
    Hij is echt niet zo en vind het ook vervelend dat mensen zo reageren, hij heeft er ook veel problemen mee enzo. En ze willen dus echt niet stoppen heel de klas doet ondertussen zo en ik ben al heel boos geworden, ze gaan gewoon door...

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:25 ]


    I'm in love with you and all your little things

    Jaaaa! Dat is zo irritant ):
    Je moet gewoon een keer boos op ze worden. Dan begrijpen ze je waarschijnlijk echt.
    Succes! Xx


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Fascinate schreef:
    Jaaaa! Dat is zo irritant ):
    Je moet gewoon een keer boos op ze worden. Dan begrijpen ze je waarschijnlijk echt.
    Succes! Xx


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Trouwens, het is jou liefdesleven. Jij moet zelf weten wat je doet, niet je vriendinnen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dankuu

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 14:24 ]


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    (...)


    Als jou vriendinnen écht zo doen tegen jou & hem. Zijn het geen vriendinnen van je, sorry.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Alsof zij nog nooit met een jongen bevriend zijn geweest of nog alijd zijtn.

    Ik zit nu precies in hetzelfde schuitje. Ook bevriend met een jongen, maar mijn en zijn klasgenoten denken meteen dat wij iets hebben. Vaak zitten ze ook te roddelen over ons, terwijl ze zelf zeggen dat we eerlijk en open moeten zijn in de klas (lekker hypocriet).

    Mijn advies: gewoon negeren. Als jij vrienden met hem wil zijn, gewoon doen! Zij bepalen niet met wie jij wel of niet mag omgaan.


    Think before you act.

    Oh and by the way, de titel laat me aan't liedje van kabouter plop denken.

    Coeliejoelie schreef:
    Oh and by the way, de titel laat me aan't liedje van kabouter plop denken.


    Whahahahaha okeee xd


    I'm in love with you and all your little things

    Fascinate schreef:
    Jaaaa! Dat is zo irritant ):
    Je moet gewoon een keer boos op ze worden. Dan begrijpen ze je waarschijnlijk echt.
    Succes! Xx


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Pff gewoon jaloers!(krul)


    ars moriendi

    Ik ben al een paar jaar close vrienden met een jongen en we zijn nog steeds niet verliefd op elkaar hoor. (cat) Het kan dus wel!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.