• Jaah jullie weten misschien nog wel m'n topic over dat ik naar het optreden van mijn crush ging alleen dat die vriendin die mee zou gaan niet meer mee mocht en ik dus alleen met me vader zat?
    Nou ik zal je zeggen... HET WAS ZO LEUK!!! :D

    Ja eerst was ik van plan om gewoon helemaal niet meer te gaan want ik voelde me beroerd en ik zag er enorm tegen op en was enorm zenuwachtig ervoor... Was bang dat al z'n vrienden er ook waren en hij daar alleen maar mee zou gaan hangen, dat alles fout ging en ga zo maar door... maar ik ben zo blij dat ik gegaan ben! ^^

    We kwamen na anderhalf uur rijden daar bij het café aan en hij kwam na een paar minuten al op me af, gaf me een knuffel en wreef de hele tijd over m'n rug en begon een gesprekje. Toen kwam die bij ons zitten en ging die ook met me vader praten -wat die nog leuk vond ook :')- en toen bestelde die drinken voor me ^^ Na een tijdje moest hij optreden (van half 10 tot kwart over 12!) en onder het optreden keek die de hele tijd naar me en ging die elke keer heel lief lachen (terwijl er inmiddels ook al wat kennis en vrienden van hem waren) :3 In de pauze kwam hij gelijk naar me toe en begon weer een klein gesprekje en na het optreden precies hetzelfde, kwam die weer gelijk naar me toe ^^ Uiteindelijk wou m'n pap om half 1 weg want we moesten nog anderhalf uur terug rijden dus toen ging ik naar hem toe en zei dat ik moest gaan toen zei die echt heel schattig: Awh ga je nu al *zielig hoofd erbij* en toen zei die dat die me vast snel weer ziet en *tromgeroffel* toen gaf die een kus! :9~ (waar vrienden van hem bijstonden (A))

    En geloof me ik was helemaal in de wolken x'D
    Hij is normaal zo verlegen als hij aan het werk is bij mijn favo bandje en dan durft die nooit op me af te stappen... Nu heb ik hem in totaal 3 weken achter elkaar gezien, zondag (twee week geleden) en vrijdag (vorige week) moest ik elke keer op hem afstappen na heel veel gepiep dat ik niet durfde, maar anders kwam er niks van dus had ik het gedaan en vanavond deed hij het éin-de-lijk! :D

    *happieejjj*
    Jep dat was mijn "ik-ben-te-hyper-om-te-slapen-en-moest-dit-even-heel-erg-mededelen-met-iemand!" bericht :3


    dream, dare, fly!

    Oh, op de mond? ;D
    Da's kei schattig! ;p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vroeg me precies hetzelfde als Chapstick af haha :3
    I'm so happy for youuuuu <3 dat jullie maar lang en gelukkig mogen leven samen, lol!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    nice job!!!!!!!
    heel leuk! dat wordt nog wat!


    Ligt and Darkness are both very different..

    Aaah, kei schattig.
    Ik ben kei blij voor jouw. <3


    <3

    Ik dacht dat je het over JDB had


    Firm believer of all that is magic

    BigTimeIrush schreef:
    Ik dacht dat je het over JDB had


    Hahahhaha, rofl 8D


    We accept the love we think we deserve.

    Nou, volgens mij slaap je nu al wel.
    Ben bly voor je.<3


    We accept the love we think we deserve.

    Dat is echt leuk!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    You go girl! Haha (nerd)

    Chapstick schreef:
    Oh, op de mond? ;D
    Da's kei schattig! ;p


    Marz schreef:
    Ik vroeg me precies hetzelfde als Chapstick af haha :3
    I'm so happy for youuuuu <3 dat jullie maar lang en gelukkig mogen leven samen, lol!


    Njeh niet op me mond maar op me wang (A)
    Maar dat vind ik al heel wat voor hem aangezien al die kennis en vrienden van hem erbij stonden en mijn pap :') en hij normaal nog nieteens iets durft te zeggen zonder dat ik een gesprek begin (A)


    dream, dare, fly!

    haha, wat lief <3


    I'm a little bit lost without you <3

    zo cute <'3


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Awhhhh wat schattig!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~