• De stelling van vandaag luidt:
    IVF-behandelingen moeten geheel voor eigen kosten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Serophina schreef:
    Oneens, het is sowiezo al duur en als mensen echt graag kinderen willen moet je hun droom niet afpakken want sommige kunnen het nogeens niet betalen..


    Ligt and Darkness are both very different..

    Abruzzi schreef:
    Oneens.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    oneens


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    nee,anders had ik nu mijn nichtje en neefje niet gehad. en was mijn leven niet compleet. dus oneens.

    StJimmy schreef:
    Oneens,die dingen zijn echt belachelijk duur en kunnen mensen echt niet zelf betalen. Kinderen zijn de toekomst dus die moet je niet afnemen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben het er niet mee eens. Kinderen zijn de toekomst, Nederland is aan het vergrijzen. Ik denk dat als je IVF behandelingen door de mensen zelf laat betalen, dat het niks gaat schelen. Want uiteindelijk gaat iedereen dan toch meer betalen vanwege de vergrijzing.
    Daarnaast is het een beetje onmenselijk om mensen die graag kinderen willen maar het om de een of andere reden niet kunnen, hun kans op kinderen af te nemen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Oneens.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PrincesSnape zei op 27 feb 2011 - 10:51:

    Oneens, we hebben nu al te kampen met vergrijzing. Als vrouwen dit zelf moeten gaan betalen zullen ze het eerder laten. Zo komen er nog minder mensen op de wereld.
    Van de andere kant gaan die vrouwen dan kinderen adopteren. Dan zijn die kinderen al geholpen.


    I´m nothing special.

    Qlimax schreef:
    Oneens. Sommige mensen kunnen er niks aan doen dat ze onvruchtbaar zijn en dan vind ik het wel zo netjes dat dat vergoed moet kunnen worden. Het leven is al niet goedkoop, dan zou dat er ook nog eens bij moeten komen!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oneens


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    IVF is als de eicel buiten het lichaam word bevrucht met een zaadcel en de bevruchte eicel dan bij een vrouw in haar baarmoeder word ingebracht om haar zwanger te maken.
    Ik vind dat je het wel zelf moet betalen, hoeveel moeders zijn nou alleenstaand? vaak is het niet goed voor het kind om zonder vader op te groeien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leprechaun schreef:
    Eigenlijk vind ik van wel. Ik snap dat die mensen graag een eigen kind willen, maar ze kunnen anders toch ook adopteren?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik weet het niet. Het ligt aan de situatie? Pff, IDON'TKNOW 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    oneens, het is echt verschrikkelijk duur en het geeft veel vrouwen de kans om toch een kind te hebben als het op de normale manier niet lukt, of als de situatie anders ligt.
    En dat ze dan kinderen moeten adopteren vind ik geen uitvlucht, want er is nu al meer vraag naar adoptiekinderen dan er adoptiekinderen zijn soms.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    xBREATHLESSx schreef:
    oneens, het is echt verschrikkelijk duur en het geeft veel vrouwen de kans om toch een kind te hebben als het op de normale manier niet lukt, of als de situatie anders ligt.
    En dat ze dan kinderen moeten adopteren vind ik geen uitvlucht, want er is nu al meer vraag naar adoptiekinderen dan er adoptiekinderen zijn soms.


    Somethimes the hard things end the right things the same.