• Heeeee
    Zouden jullie dit filmpje willen kijken? -áá-
    Zijn vriendinnen van een vriendin van Q.

    Filmpje, KLIK.


    We accept the love we think we deserve.

    KillJb schreef:
    (...)
    ja die zing het leukst ja
    Waarom vinden jullie haar het mooist zingen dan x'd?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het klonk wel redelijk, en ik vond de bruine duidelijk beter.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Wow ze zingen zoo mooi(flower)


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Haha iedereen vind carina (die met de bruine haren) beter dan lotte (blond) x'd Waarom? (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Trouwens zouden ze denkje mee kunnen doen aan een talenten jacht?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Het is heel stoer en knap dat ze dat doen, maar dat blonde meisje zingt wel een beetje vals, sorry.

    Niet zo mijn smaak...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    YoYoBANAAN schreef:
    Haha iedereen vind carina (die met de bruine haren) beter dan lotte (blond) x'd Waarom? (:


    Dat blonde meisje heeft niet zo veel volume, en ze zingt niet zo zuiver als het bruinharige meisje.
    Nouja, als ze aan een talentenjacht mee willen doen omdat ze dat leuk vinden kan het prima, maar ik zie ze nog niet `the voice of holland´ worden ofzo...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Nica schreef:
    ik vind het niet geweldig ofzo. Maar die met de bruine haren, zing idd het mooist.


    helemaal mee eens srry:X:X:X:X


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik vond het wel goed, alleen als ze hallelujah zingen dan lijkt het wel alsof het woord hallelujah plotseling stopt, en niet uit wordt gezongen zegmaar.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Belieburx schreef:
    Ik vind het best mooi. Dat meisje met die bruine haren zingt het mooist.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind het niet echt geweldig. Die linker heeft veel missers en ze maken de klanken niet helemaal af. De rechter zingt trouwens beter dan de linker. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het niet echt geweldig. Die linker heeft veel missers en ze maken de klanken niet helemaal af. De rechter zingt trouwens beter dan de linker. (:
    In het echt is dat nooit zo, haha. Als ik het dan vzn hun hoor tenmiste (;


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Poseidon schreef:
    Ik vind het niet echt geweldig. Die linker heeft veel missers en ze maken de klanken niet helemaal af. De rechter zingt trouwens beter dan de linker. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Het is bijna zeker dat ze mee gaan doen aan Hollands got talent (: Is dat een goed idee denkje?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik vind er niet zoveel aan ;'D


    effort never betrays you