• Echt, bij ons scheldt niemand met ziektes. Het zijn meer ordinaire scheldwoorden.

    Hoe komen jullie erop om ze als scheldwoorden te gebruiken?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    tja, mensen die denken dat ze cool zijn vinden het leuk om nieuwe "scheldwoorden" te bedenken. Nogal triest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    -lawl laat maar-
    anders krijg ik problemen

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 17:11 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Trut had ik niet gezegt, maar nu je er over begint, heb je wel gelijk :Y)

    Ik lees weldegelijk jou berichten aandachtig door, en zodra ik het met je eens ben laat ik je dat wel weten, maar dat ben ik niet.

    Masochism schreef:
    Gezellig hier -.-'

    Overal waar ik ben ís het gezellig :Y)

    Kikkeli schreef:
    -lawl laat maar-
    anders krijg ik problemen

    Nu wil ik het weten oowk (cat)

    met kut kwets je toch ook meisjes
    en met lul kwets je toch ook jongens of denk ik dat nou??


    My biggest fear is oblivion.

    xGleek schreef:
    Ik scheld sowieso nooit met zulke woorden. En bij mij op school schelden ze daar heel vaak mee, wat ik haat. :X
    Dus mij hoor je dat niet zeggen!

    Iliano schreef:
    met kut kwets je toch ook meisjes
    en met lul kwets je toch ook jongens of denk ik dat nou??


    Lol, mij kwets je er niet mee hoor :P
    Althans, ligt eraan hoe ze het woord gebruiken trouwens..
    Als je gewoon 'kut!' roept omdat je boos/gefrustreerd bent
    kwetst 't niet denk ik.. maar als je bijv. kut marrokaan
    roept weer wel ;o

    maar zoals jij, kut kwetst meisjes.. Denk 't eigenlijk niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Met kanker scheld ik echt nooit. Ik zeg ook altijd tegen mensen als ze dat doen van: Goh, weet je wel wat dat is?

    Ehm, wel met Kolere, tering, tyfus. Maar die ziektes bestaan niet meer. Dus, dat vind ik het er minder erg op maken.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat is dat toch met mensen die erover door blijven zeuren... Oke, sorry. Slecht humeur.
    Ik scheld er eigenlijk niet echt meer mee, nou goed, wel met tyfus, maar ook alleen als ik heel erg boos ben. And well, people will be people, met slechte gewoonten en alles.


    You move me ......... Kurt

    nerveus schreef:
    Met kanker scheld ik echt nooit. Ik zeg ook altijd tegen mensen als ze dat doen van: Goh, weet je wel wat dat is?
    Ehm, wel met Kolere, tering, tyfus. Maar die ziektes bestaan niet meer. Dus, dat vind ik het er minder erg op maken.

    Die bestaan nog wel degelijk.

    Emollient schreef:
    Echt, bij ons scheldt niemand met ziektes. Het zijn meer ordinaire scheldwoorden.
    Hoe komen jullie erop om ze als scheldwoorden te gebruiken?

    Deze generatie heeft dat niet bedacht, dus het is onterecht dat te zeggen. Het is meer dat deze generatie het heeft meegekregen en het daardoor uit automatisme ook is gaan doen.


    Rated by prejudice.

    Kikkeli schreef:
    (...)Daarmee bedoelen ze niet mee dat kanker leuk is. Maar ''kanker'' is gewoon een versterking op het woord ''leuk''. Dus.. superleuk.


    Weet ik, maar toch denk ik altijd daaraan..


    I'm in love with you and all your little things

    Ik zeg meestal Kut (: en met kanker schelden is gewoon ziek

    Nymphetamine schreef:
    Gewoon niet zo facking schijnheilig doen, niet alleen dat kanker gezeur maar ook met je Belgie. Alstjeblieft zeg -.-
    Weet je waar pas veel mensen aan dood zijn gegaan? Aan de pest. Naar het is wel algemeen aanvaard om met de pest te 'schelden' maar bij kanker gaat iedereen staan te janken.
    Als je niks of niemand wilt beledigen, scheld dan gewoon helemaal niet ofzo.


    Echt, bij ons scheldt niemand met ziektes. Het zijn meer ordinaire scheldwoorden.

    Hoe komen jullie erop om ze als scheldwoorden te gebruiken?


    Ik bén niet schijnheilig. Ik heb het hier nooit gehoord, nóóit. Zelfs niet van de ergste mensen hier. En kijk naar mijn bericht, zie je dat ik helemáál niet zeur.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Convicted schreef:
    (...)
    Deze generatie heeft dat niet bedacht, dus het is onterecht dat te zeggen. Het is meer dat deze generatie het heeft meegekregen en het daardoor uit automatisme ook is gaan doen.


    Ik heb nooit gezegd dat "deze generatie" het heeft bedacht. Met "jullie" bedoel ik Nederland. Vroeger nu en later.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.