• Ik had een idee voor na lange tijd terug alleen een Justin Bieber verhaal te beginnen schrijven. Nu ging ik hem niet meteen activeren, omdat ik eerst een paar hoofdstukken wou schrijven om te zien wat het geeft. Nu heb ik er al 3 -lange hoofdstukken- geschreven, en het loopt vlot. Voor ik hem eventueel zou aciveren, zou ik eerst jullie mening eens willen horen van mijn idee. Laat maar in een reactie weten wat jullie er van vinden, alvast heel erg bedankt!


    Kaitlynn Fields is een 16-jarig meisje dat al heel wat heeft meegemaakt. Vroeger had ze heel veel problemen met haar ouders, en hun vertrouwen terug winnen was heel moeilijk. Samen met haar soulmate Sean zijn er er allemaal terug bovenop geraakt, en nu maakt Kaitlynn weer gewoon uit van een familie samen met haar ouders en jongere zus. Tot dat ze samen op een avond gaan eten op restaurant. 's Avondslaat krijgen ze een ongeval. Een ongeval dat heel Kaitlynn's leven weer overhoop haalt. Het enige wat ze zich herinnert is een flits, vlak voor de enorme knal. Een flits met een angstaanjagend verleden, een twijfelachtig heden, en misschien en een beetje hoop in een toekomst.


    Once you choose hope, everything's possible.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Als de meeste antwoorden positief zijn zet ik het verhaal vandaag misschien nog online.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 16:11 ]


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Klinkt me nog niet bekend in de oren, dus is dat al positief.
    Het klinkt spannend, tragisch, maar mooi. Ik zeg :

    doeen <3


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Klinkt mooi, dus ik zeg doen!


    Hope goes lost but never dies.

    nice klinkt leuk maar het lijkt wat op mijn verhaal met de jonas brothers xD

    vezz schreef:
    nice klinkt leuk maar het lijkt wat op mijn verhaal met de jonas brothers xD

    Maar wat er verder gebeurd is misschien niet hetzelfde.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    zonder JB leek het me heel leuk. sorry, bedoel het niet gemeen maar ben geen fan van hem. :$ voor jbfans doen!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 16:24 ]


    bad luck is luck 2

    Deeeeem schreef:
    zonder JB leek het me heel leuk. sorry, bedoel het niet gemeen maar ben geen fan van hem. :$ voor jbfans doen!


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Deeeeem schreef:
    zonder JB leek het me heel leuk. sorry, bedoel het niet gemeen maar ben geen fan van hem. :$ voor jbfans doen!

    Haha sorry! Normaal gezien schreef ik Tokio Hotel, was dat dan beter geweest misschien?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    doennnnnnnnnn(H)

    Oke, ik weet denk ik genoeg. Ik zal hem activeren. Willen jullie dan ook allemaal al abo nemen enzo? :3


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Deel 1 staat er op mensen!


    Moonshine, take us to the stars tonight ~