• hai

    ik wil een nieuw mobieltje maar ik weet niet welke ik wil nemen.
    hebben jullie aanraders? bedenk wel, ik ben heel klunzig (zie dittopic wat er allemaal is gebeurd met de mobiel die ik nu heb)
    ik ben nu een beetje verliefd op ditmobieltje maar ik weet niet of het wat is voor mij ;)

    weten jullie een leuk mobieltje (of is jouw mobieltje maybe wat voor mij) wil ik het graag weten:)

    update: ik ben er achter gekomen dat ik dit mobieltje ook wel erg leuk vindt:$

    update: Ik heb een nieuw mobieltje gekocht dit is hem! ik kan hem niet genoeg laten zien_O_

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 19:44 ]


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb een blackberry bold 9780 en ik ben er erg tevreden over... paar x laten vallen, nog geen krasje en doet het nog perfect... en ik ben behoorlijk best wel heeel erg klunzig met mobieltjes haha xD maar die andere zijn ook wel vet, je moet eentje nemen die jou het beste ligt....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    mensen mensen goed nieuws ik heb een nieuw mobieltje gekocht zie hier een plaatje! hopelijk vinden jullie deze mooi want ik ben er helemaal verliefd op _O_
    ps. hij moet uit Engeland komen dus dat duurt nog een paar dagen (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Samsung Star heb ik zelf ook en hij is al vaak gevallen en doet het nog goed!


    Don't dream your life, but live your dream!