• Ik herinner mij nog dat ik meer dan 3 jaar geleden, telkens één van hun oude liedjes werden gespeeld ik kriebels kreeg in mijn buik en mijn hart uit mijn borstkas wou springen. Bij hun nieuwe liedjes heb ik dat enkel als het voor de eerste keer op de tv is. Nu heb ik dat oude gevoel wél nog als ik plots een oud liedje hoor en dat is vooral bij 'Monsoon'. Hopelijk is het zo duidelijk genoeg xp.


    MUSIC && FASHION

    Incognito schreef:
    (...)

    haha ik ook niej XD maar ik ken alleen et laatste stukkje uit me kop xd


    Zeg me een liedje en ik zing een stukje, maar meer niet. Laat het liedje horen van begin tot eind en ik zing uit volle borst mee xp


    MUSIC && FASHION

    Chapstick schreef:
    (...)
    Ik kende ze een aantal maanden voor ze bekend waren. 8D


    Ik ong. een 3 maand voor ze hier bekend werden (:


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Zeg me een liedje en ik zing een stukje, maar meer niet. Laat het liedje horen van begin tot eind en ik zing uit volle borst mee xp


    whaha dat heb ik ook xD

    moest een liedje zingen op school.. met tekst GEWELDIG ;D haha nja was nog maar net begonnen en ik zong goed.. en moest zonder tekst doen.. [dus op instrumentaal..
    en toen ging et miss terwijl ik de tekst voor me neus had XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ik ong. een 3 maand voor ze hier bekend werden (:

    Welja, ze waren bekend rond mei 2007, he.
    Ik kende ze in januari 2007 of zo, maar ik was niet meteen fan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Incognito schreef:
    (...)

    whaha dat heb ik ook xD

    moest een liedje zingen op school.. met tekst GEWELDIG ;D haha nja was nog maar net begonnen en ik zong goed.. en moest zonder tekst doen.. [dus op instrumentaal..
    en toen ging et miss terwijl ik de tekst voor me neus had XD


    Ach ja kan gebeuren hè. Bill was zijn tekst ook al eens kwijt, zong hij plots in het Duits i.p.v. in het Engels xp.


    MUSIC && FASHION

    Chapstick schreef:
    (...)
    Welja, ze waren bekend rond mei 2007, he.
    Ik kende ze in januari 2007 of zo, maar ik was niet meteen fan.


    Ik herinner mij dat ze in Augustus bekend zijn geworden xp. Oh, ik wel, het was het mysterieuze een beetje dat me nieuwsgierig maakte ^^


    MUSIC && FASHION

    CRACKSICLE schreef:
    (...)

    Ach ja kan gebeuren hè. Bill was zijn tekst ook al eens kwijt, zong hij plots in het Duits i.p.v. in het Engels xp.



    Das gwn geniaal (Y)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)


    Das gwn geniaal (Y)


    xp Nobody's perfect huh (= Maar ben 'r vandoor. Sweet dreams for later ^^


    MUSIC && FASHION