• Waarom reageeren mensen altijd zo verbaad als ze ontdekke dat ik een dochtertje heb?

en ik heb wéér mijn neus gebroken...

Omdat mensen nog zo ouderwets zijn dat ze het nog niet helemaal normaal is om een kind voor je 20e te hebben. Want zelfs dat is nog vroeg. Denk ik.

Ik denk absoluut niet zo trouwens

[ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:52 ]

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

I guess om je leeftijd en hoe je eruit ziet.(cat)

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

LonelyCookie schreef:
    tis tog best wel sneu voor dat kind als dr vader 19 is?

Ik vindt jou sneu, iemand van 19 kan net zoveel liefde geven als iemand van 25.

Some angels have no wings.

Hiphopqueen schreef:
    (...)

Ik vindt jou sneu.

Nou nou nou, zei mag vinden wat ze vind toch :'D

LonelyCookie schreef:

wat maakt dat nou uit? wat heeft een baby nu echt nodig? rust, eten en liefde. alsof iemand van 19 dat niet zou kunnen geven. mij lijkt het juist best leuk jonge ouders te hebben, die staan nog dichter bij de jeugt en begrijpen je dan beter als iemand die een kind heeft op zijn 40ste.

[ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:54 ]

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Sadism zei op 25 feb 2011 - 18:53:

Nou nou nou, zei mag vinden wat ze vind toch :'D .

Dus ik mag het ook en ik vindt haar sneu.
    en dat dat is mijn mening

Sadism schreef:
    (...)

Nou nou nou, zei mag vinden wat ze vind toch :'D

Oké, ze mag vinden wat ze vind.. Maar dan kan ze het wel wat anders zeggen o-O
    Want nu kwam het over alsof het gwn sneu is.. niet dat zei et vind maar dat het gwn zo is o-O..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

LonelyCookie schreef:

Trouwens, iemand van 19 kan zelfs een betere ouder zijn dan iemand van 25 ofzo.

Kijk maar naar mijn zus..
    Mijn zus is 19 dr kindje word in juni 3 en zijn vader is 25 ofzo..
    Dr kindje is liever bij haar dan bij zijn vader [jah ze zijn uiterlkaar]
    Die ging gewoon janken als hij merkte dat hij naar zijn vader ging.
    Nou, dat wil al heel wat zeggen als je eigen kind niet bij je wilt zijn

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Incognito schreef:
    (...)

Oké, ze mag vinden wat ze vind.. Maar dan kan ze het wel wat anders zeggen o-O
    Want nu kwam het over alsof het gwn sneu is.. niet dat zei et vind maar dat het gwn zo is o-O..

Ja maar hallo, niet iedereen hoeft daar meteen op te reageren, vooral niet op zo'n manier :'D. Want dan zijn de mensen die daarop reageren even dom bezig
    (cat)

Ja maar hallo, niet iedereen hoeft daar meteen op te reageren, vooral niet op zo'n manier :'D. Want dan zijn de mensen die daarop reageren even dom bezig .

Ze lokt het zelf uit. als ik eerlijk mag zijn, en ik kan serieus begrijpen dat mensen daar hun mond over open trekken. En ja iemand van 19 ken net zoveel liefde geven als iemand van 25.

Sadism schreef:
    (...)

Ja maar hallo, niet iedereen hoeft daar meteen op te reageren, vooral niet op zo'n manier :'D. Want dan zijn de mensen die daarop reageren even dom bezig
    (cat)

Jah hoi xd. Actie na reactie ;D. nja niet iedereen denkt helder na ;P
    [Moeten ze eens wat meer doen.. Waaronder ik ook xd]

& bij de 1 komt het anders over dan bij de ander.

Hiphopqueen schreef:
    (...)

Ze lokt het zelf uit. als ik eerlijk mag zijn, en ik kan serieus begrijpen dat mensen daar hun mond over open trekken. En ja iemand van 19 ken net zoveel liefde geven als iemand van 25.

Juist, maar na 1 reactie daarop èn een reactie van de topic starter lijkt dat me ook wel duidelijk. & ik heb daar verder geen uitspraak over gedaan, dat vind ik ook :'D

Juist, maar na 1 reactie daarop èn een reactie van de topic starter lijkt dat me ook wel duidelijk. & ik heb daar verder geen uitspraak over gedaan, dat vind ik ook :'D .

Sorry, ik zeg ook alleen mijn mening. maar schat ik houd mijn mond verder en wat die ander doet zoekt het maar uit.

Hiphopqueen schreef:
    (...)

Sorry, ik zeg ook alleen mijn mening. maar schat ik houd mijn mond verder en wat die ander doet zoekt het maar uit.

:'D je komt ook een beetje boos over, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik was namelijk niet uit op ruzie, ik zei ook even wat ik vond (:

ik weet het niet misschien omdat je nog vrij jong bent je was 17 als je jouw dochtertje kreeg

Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf