• voor mensen die niet weten waar het over gaat http://www.nu.nl/media/2454760/homovrijscene-gtst-leidt-veel-commotie.html

    Mensen die GTST volgen kunnen denk ik wel met me mee praten. toen de scene woensdag werd uit gezonden vond ik het alleen maar heel schattig en absoluut niet vies. Mijn moeder dacht daar anders over die vond het niet kunnen en zie dat homos niet goed bij hun hoofd zijn. Ik ben toen echt uitgeflipt tegen mijn moeder. Ik bedoel als het Noud en Nina waren geweest was het allemaal goed en kraaide geen haan er na.


    dus mijn mening:die scenes gewoon blijven uitzenden en er moet verder niet moeilijk over gedaan worden.

    wat vind jij?

    Ik vind het ook heel erg schattig, en als mensen het zó erg vinden dat er homo scene's invoor komen, kijken ze lekker niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Als het smerig vind ofzo, kijk dan gewoon lekker weg. (:


    Caution first, always.

    Mensen kunnen zich beter druk maken over andere dingen dan over homoscenes op tv.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Wat is er in godsnaam mis met homo's ;s
    die mensen maken er een groot probleem van.
    Ik vind dat het erop moet blijven, als mensen van elkaar houden maakt het niet uit of dat van hetzelfde geslacht is of niet.


    Me so good.

    Ik vind dit weer typisch nederlands (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Belachelijk dat mensen zo reageren,mijn vader ook al,"he nee he bah"(ik heb zo'n vermoede dat hij het niet zo op homo's in het openbaar heeft).

    Ik vind het juist lief, zelfs liever dan de meeste bedscène en verliefdheden is series. Het lijk op een of andere manier echter,alsof ze echt verliefd op mekaar zijn.

    En ze zijn zo schattig en lief saampjes.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 15:50 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    dan kijken ze lekker niet,
    vond ik best gemeen van je moeder :X


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    xSnoepjex schreef:
    Wat is er in godsnaam mis met homo's ;s
    die mensen maken er een groot probleem van.
    Ik vind dat het erop moet blijven, als mensen van elkaar houden maakt het niet uit of dat van hetzelfde geslacht is of niet.

    dankje nou hoef ik het niet te typen xD


    we all deserve to die

    Ik vind het belachelijk dat mensen er zo moeilijk over doen. So, er zitten dus homo's in GTST, oh my god, wat erg! Not. D: ik bedoel, wat moeten die homo's anders doen? Blij in rondjes huppelen. Laat ze toch een keer. En ik heb respect voor die scene, ook al heb ik hem niet gezien. :')


    Destroy what destroys you.

    We leven in 2011, ik kan niet begrijpen hoe mensen nog steeds een probleem kunnen maken over homoseksualiteit -__- Vooral vreemd, Gaga wordt wel door iedereen aanbid, maar een eenvoudige homoscene in een soap kan dan niet.. Hmm..


    ars moriendi

    Mee eens!


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ZeroGravity schreef:
    Mensen kunnen zich beter druk maken over andere dingen dan over homoscenes op tv.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Flabergasted schreef:
    Ik vind dit weer typisch nederlands (:

    xSnoepjex schreef:
    Wat is er in godsnaam mis met homo's ;s
    die mensen maken er een groot probleem van.
    Ik vind dat het erop moet blijven, als mensen van elkaar houden maakt het niet uit of dat van hetzelfde geslacht is of niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Doe - nor - maal. Wat is het verschil? Dat er nu twee pikken in een bed liggen ipv een pik en een pussy? Nee echt, serieus. Ik snap die ophef niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen