• Welk vakkenpakket hebben jullie gekozen voor volgend jaar? (Graag de hele inhoud) En waarom heb je dat gekozen?

Ik heb C&M met: Nederlands, Engels, geschiedenis, ckv, godsdienst, LO (gym), Duits, Frans, aardrijkskunde en wiskunde A -> Ik wilde iets zónder economie, natuurkunde, scheikunde, mét alle talen en wat nog een beetje gericht is op wat ik wil gaan studeren (theater)

[ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 14:26 ]

*insert philosophical cringe expression here*

Ik ben al klaar met de middelbare, maar ik had:
    C&M met de standaardvakken en dan Economie, Wiskunde A, Beeldende Vorming, Kunstalgemeen, Duits en geschiedenis.

As travars

E&M met de standaardvakken en Management&Organisatie, Wiskunde A en Spaans.

Hope goes lost but never dies.

Ik NT, met latijn. Mijn keuzevak heb ik NLT. vrije deel is Chinees, tekenen en informatica.
    Dat gekke kind naast mij heeft CM. Keuzevak Spaans en WiB aardrijkskunde en tekenen en in het vrije deel Duits en MNO. Ze doet VWO
    TADA(A)

Alis volat propriis

Ik zit in 5Havo.
    Maar ik heb EM. Ik heb Nederlands, Engels, Wiskunde A, Aardrijkskunde, Economie, Geschiedenis en Maatschappijwetenschappen. Ik heb maatschappijleer, CKV, Algemene Natuurwetenschappen en LO vorige jaar al afgesloten.
    Ik heb alleen spijt van Maatschappijwetenschappen. Want de leraar is heel slecht en hij kijkt echt te streng na. Waardoor ik nu met 6.0 het hoogst sta van de hele klas.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Ik heb vorig jaar al gekozen. Ik heb E&M met: Nederlands, Engels, CKV, LO, maatschappijleer, geschiedenis, economie, aardrijkskunde, wiskunde A en maatschappijwetenschappen. Simpele reden: ik wil in de economie/management en ik heb een hekel aan talen en schei-/natuurkunde.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Verzorging, met als vakken: Nederlands, Engels, Biologie, Maatschappijleer 1, Gym, CKV, Wiskunde 1, Verzorging,

Vakken waar ik volgend jaar een keuze uit moet maken: Wiskunde 2, Maatschappijleer 2

Ik koos Verzorging omdat ik biologie interessant vond en je in de gezondheidssector veel beroepskansen hebt. En ik ga Maatschappijleer 2 kiezen want Wiskunde is mijn slechtste vak en Maatschappijleer mijn beste, daarnaast heb ik Wiskunde niet nodig voor mijn vervolgopleiding.

Uhhmm (inmiddels zit ik in de 4e, maarja)

Ik heb NG & NT,
    dus profielvakken: natuurkunde, scheikunde, wiskunde B, biologie
    keuzevakken: economie (en ik ga er waarschijnlijk vanaf volgende week M&O bij doen)
    verplichtte vakken: Nederlands, Engels, godsdienst, CKV, Duits, gym

It ain't broke, so don't fix it.

4 vwo, ik hoef dit jaar pas te kiezen en ik ga kiezen:
    E&M:
    Keuzevakken: Maatschappijwetenschappen, Aardrijkskunde, Frans en Wiskunde A
    Profieldeel: Geschiedenis en Economie
    Verplicht deel: Engels, Nederlands, Gym, Ckv, Levensbeschouwing

Travel far enough, you'll meet yourself

Ik zit in 4 havo maar dat maakt denk ik niet uit ;)

Ik heb C&M met Nederlands ,engels, Geschiedenis, Maatschappijwetenschappen, Duits, Lop(Gym), CKV, Tekenen, Levensbeschouwing en wiskunde A, van die laatste heb ik zo'n spijt he maar ach ik zal er mee door moeten gaan :P

A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

Ik heb NT: natuurkunde, scheikunde, biologie, aardrijkskunde en wiskunde B. En de verplichte vakken Nederlands, Engels, maatschappijleer, CKV en LO. Dat heb ik gekozen omdat ik daar goed in ben, haha.

To live would be an awfully big adventure

VMBO TL 4.
    Zorg en Welzijn.
    Nederlands, Engels, LO en maatschappijleer I > verplicht.
    Wiskunde en biologie > sectorvakken.
    Duits en economie > vrije deel.

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

volgend jaar 4Gymnasium.
    Ik ga denk ik kiezen Natuur en Gezondheid met de verplichte vakken, Scheikunde, Biologie, WiskundeA/WiskundeB en Aardrijkskunde/Natuurkunde en als keuzevak Informatica.
    Ik weet nog niet of ik Grieks of Latijn zal kiezen. Eigenlijk vind ik ze allebei vreselijk. --'
    En m'n vader vind aardrijkskunde een nutteloos vak. -,-

I didn't fall, I hugged the floor ;3

Ik weet nog niet, ik moet kiezen tussen Economie / Techniek

Nederlands, Engels, Wiskunde, Duits, Natuurkunde, Scheikunde, Economie.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

4 Havo -> C&M: Nederlands, Engels, Frans, Economie, Maatschappij, Geschiedenis, AK, CKV, Kunstvak Algemeen

Everything means nothing, if I ain't got you.

4 vwo: EM/CM
    Nederlands, Engels, Wiskunde A, LO, Geschiedenis, Duits, Biologie, Beeldende Vormgeving, ANW, Filosofie, Maatschappijleer en Economie.

[ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 23:33 ]