• Als jullie zelf vakken mogen bedenken wat zou dat dan zijn?

ik moet voor duits een rooster bedenken met het liefste vakken die we niet op school hebben

(Be)lieve in (you)rself

Psychologie :9~

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Een vak waarin je leert om verhalen te schrijven lijkt me awesom...

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Een vak waarbij je allemaal uitstapjes maakt zonder opdrachten..

If you don't live for something, you will die for nothing.

Uh. Muziek. En dan bedoel ik leren omgaan met instrumenten en zo, niet theorie over noten en toonhoogtes ._.
    Ennnn verder. Ik weet het niet :'D

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Speaker schreef:
    Uh. Muziek. En dan bedoel ik leren omgaan met instrumenten en zo, niet theorie over noten en toonhoogtes ._.
    Ennnn verder. Ik weet het niet :'D

Dat heb ik op school :')

ik toneel of zo, lijkt me wel gaaf :') en dan met mensen die het serieus nemen.

Destroy what destroys you.

Net als op Engelse scholen, met baby's leren omgaan :'D. Of echt literatuur met schrijven en zo.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Inderdaad, een vak waarbij je leert schrijven enz., dat lijkt me echt geweldig. En filosofie/psychologie.. Fitness in plaats van gym lijkt me ook wel wat.

It's time to be happy again.

Iets met hekserij ofzo. Oo"

"Don't look back, you're not going that way."

Fitch schreef:
    Inderdaad, een vak waarbij je leert schrijven enz., dat lijkt me echt geweldig. En filosofie/psychologie.. Fitness in plaats van gym lijkt me ook wel wat.

We accept the love we think we deserve.

Toneel

Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

pauze

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Sport, maar dan mag je zelf een sport kiezen die je leuk vind.
    En een vak waarbij je leert dat je bv geld moet geven aan de "krantenlopers" rond kerst.. Of waar je leert hoe laat je bij een concert moet zijn..('t is maar een voorbeeld)

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

Pyschologie, drama en inderdaad een vak waar je verhalen moet schrijven ;')

We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

Drama

*insert philosophical cringe expression here*

Guapa schreef:
    Een vak waarbij je allemaal uitstapjes maakt zonder opdrachten..

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.