• Justin Bieber heeft niet alleen zijn haar verloren, het lijkt er nu ook op dat de zanger fans verliest.


    Eerder deze week liet het tieneridool zijn kapsel kortwieken door de kapper. Maar Justin's fans vinden zijn nieuwe look niet zo geslaagd. Binnen een paar uur nadat een foto van zijn nieuwe kapsel op het internet verscheen, verloor de 16-jarige zanger maar liefst 80.000 followers op Twitter!

    Maar dat zijn schare fans nu iets kleiner is geworden, doet hem niet veel. "Ja, het klopt. Ik heb een kort koppie. Ik vind het leuk", twitterde hij niet lang daarna. En In de talkshow van Ellen Degenres zei hij: "Mensen werden helemaal gek, maar het maakt me echt helemaal niets uit."

    De zanger hoeft zich (nog) geen zorgen te maken, want hij heeft nog zo'n 7,5 miljoen fans die hem volgen op Twitter.


    Bron

    Omijngod, dit vind ik echt stom.
    Die meiden zijn nooite echt fan geweest neem ik aan.


    <3

    Stekelenburg schreef:
    Joh, waarom zag ik die aankomen? -_-

    ik zou zeggen eens een fan altijd een fan :P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tragically schreef:
    (...)
    Dát is eigenlijk niet waar.
    Ik ben ook van TH afgehaakt, maar niet omdat ze hun haar anders deden. Ik ben puur afgehaakt omdat de muziek té technisch werd. Ik vond hun liedjes niet meer zo mooi omdat er geen betekenis meer in zat zoals eerst (denk aan: Spring nicht, In die nacht encetra).



    Natuurlijk zit er nog wél betekenis in, het is alleen een kwestie van goed luisteren, desnoods de songteksten lezen.

    Maar hee, dat is dan gewoon mijn mening. (:

    En ik ben ook geen JB-fan, maar ik vind het wel belachelijk dat er fans áfhaken vanwege zijn háár. O.o


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Ik ben dan wel geen fan maar vind het zielig,dat ze eraan moeten gewoon worden en ze het raar vinden snap ik maar komop,als je naar liedjes op de ipod bijvoorbeeld luisterd dan zie je zijn haar toch niet...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tja, dat kon hij verwachten. Maar ik zou liever een paar echte fans hebben dan heel veel fans die afhaken zodra ik iets verander aan mezelf.


    Never say Never

    Als hij kaal, dik en weet ik veel wat is en hij blijft goed zingen en er zijn dan nog mensen fan, ja dat zijn de "die hards"


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oh.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 19:17 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Hoe belachelijk, ten eerste zingt hij geweldig en heeft hij echt mooie liedjes en ten tweede, okay dat langere haar was leuk en schattig, maar dit staat toch echt veel beter? Nu lijkt hij veel ouder en ik vind hem nu wel echt sexy <3

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 1:06 ]


    Save me from myself.

    Saffier schreef:
    Dan zijn het zwakke fans. Je bent fan van iemand om zijn performance, niet uiterlijk


    En ik quote de rest.


    Food.

    Aww dat vind ik laag van die fans!

    Saffier schreef:
    Dan zijn het zwakke fans. Je bent fan van iemand om zijn performance, niet uiterlijk

    Idd! Dat ie toevallig knap is, daar kan ie ook niks aan doen (A)


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik vind hem juist leuker met zijn nieuw kapsel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ken iemand die geen fan meer is omdat zijn haar anders is. Ik dacht echt zo: WTF .__.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    StillBored schreef:
    (...)
    ik zou zeggen eens een fan altijd een fan :P

    Niet als het gaat over een tieneridooltje met een 'leuk kapsel'.. Want fans om zijn "talent" heeftie dus klaarblijkelijk niet.. O_O

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 22:00 ]


    ars moriendi

    143 schreef:
    (...)
    Haha, ja dat zou ik ook wel willen weten.
    Dan zie je zn followers ontzettend naar beneden gaan, denk ik O.o


    ik zou nog fan blijven (:
    Zolang zijn ogen blijven en zijn mooie stem


    Save me from myself.

    ik vind zijn nieuw haar juist ongelooflijk sexy ^^
    ma kom op zeg 80.000 "fans" ? oO
    sjoenge sjoenge sjoenge --'


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Echt belachelijk dat mensen oordelen over zijn haar inplaatsvan zijn liedjes. Belachelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.