• Justin Bieber heeft niet alleen zijn haar verloren, het lijkt er nu ook op dat de zanger fans verliest.


    Eerder deze week liet het tieneridool zijn kapsel kortwieken door de kapper. Maar Justin's fans vinden zijn nieuwe look niet zo geslaagd. Binnen een paar uur nadat een foto van zijn nieuwe kapsel op het internet verscheen, verloor de 16-jarige zanger maar liefst 80.000 followers op Twitter!

    Maar dat zijn schare fans nu iets kleiner is geworden, doet hem niet veel. "Ja, het klopt. Ik heb een kort koppie. Ik vind het leuk", twitterde hij niet lang daarna. En In de talkshow van Ellen Degenres zei hij: "Mensen werden helemaal gek, maar het maakt me echt helemaal niets uit."

    De zanger hoeft zich (nog) geen zorgen te maken, want hij heeft nog zo'n 7,5 miljoen fans die hem volgen op Twitter.


    Bron

    Omijngod, dit vind ik echt stom.
    Die meiden zijn nooite echt fan geweest neem ik aan.


    <3

    ZeroGravity schreef:
    Dat is echt gewoon vréémd. Wie is er nou fan van iemand om zijn haar :O


    Ghaha, blijkbaar veel ;D.
    Maar ik vind zijn haar nu wel stoerder ;D!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    ZeroGravity schreef:
    Dat is echt gewoon vréémd. Wie is er nou fan van iemand om zijn haar


    I agree (Y)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wtf gwn.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Sorry hoor, maar dit vind ik echt dom. Je bent toch fan van de persoon zelf, en niet om zijn haar? Er zijn al ontelbaar veel artiesten die hun haar hebben laten veranderen, verliezen ze daarmee fans? Ik vind dat de Justin Bieber fans een beetje redelijk moeten zijn. Het gaat toch om Justin zijn muziek, boodschap, karakter en weet ik veel wat allemaal? Die mensen kunnen zichzelf geen echte 'beliebers' noemen.

    Anyway, ik vind z'n nieuwe koppie hem wel cute staan, dus hij moet hem er maar niet te veel van aantrekken wat de rest er van vindt.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Saffier schreef:
    Dan zijn het zwakke fans. Je bent fan van iemand om zijn performance, niet uiterlijk


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Tragically schreef:
    (...)
    Dát is eigenlijk niet waar.
    Ik ben ook van TH afgehaakt, maar niet omdat ze hun haar anders deden. Ik ben puur afgehaakt omdat de muziek té technisch werd. Ik vond hun liedjes niet meer zo mooi omdat er geen betekenis meer in zat zoals eerst (denk aan: Spring nicht, In die nacht encetra).

    OT: Dat kon hij eigenlijk van te voren al weten. (:
    -ik ben geen fan van hem, maar ik had hem liever kaal gezien ;'D-


    Ehh wat ze zei is wel waar o-O ik bedoel je kap toch niet met fan zijn van TH als hun hun haar anders doen?

    Kijk en jij bent gekapt om et muziek & niet om et haar en dat bedoelde Tainted ook. Dat als je kapt met fan zijn om et muziek e niet om et haar ;P

    OT; ik vind zijn haar nu juist beter XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tainted schreef:
    Dat vind ik echt zwak, ook al ben ik niet fan van hem.
    Je houdt van zijn muziek, niet van zijn haar.
    Net zoals toen bij Tokio Hotel.


    your eyes are like stars in the night.

    Tainted schreef:
    Dat vind ik echt zwak, ook al ben ik niet fan van hem.
    Je houdt van zijn muziek, niet van zijn haar.
    Net zoals toen bij Tokio Hotel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stekelenburg schreef:
    Joh, waarom zag ik die aankomen? -_-


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Socrates schreef:
    Dat is echt gewoon vréémd. Wie is er nou fan van iemand om zijn haar :O


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik had sowieso al het idee dat veel mensen vooral fan van zijn haar waren :Y)
    Ik ben geen fan, maar ik vind z'n nieuwe kapsel wel leuk.


    Felix

    Saffier schreef:
    Dan zijn het zwakke fans. Je bent fan van iemand om zijn performance, niet uiterlijk

    Dus die meiden waaren verliefd op zijn haar en niet op hem? Hilarisch :'D


    =

    Socrates schreef:
    Dat is echt gewoon vréémd. Wie is er nou fan van iemand om zijn haar :O


    sommige robert pattinson fans xD

    ehm, about bieber; don't care :') ik vind het enorm grappig


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vond hem lelijk toen hij zijn vorige haar had, en ik vind hem nog lelijk met zijn nieuwe haar. Helaas voor hem dat hij fans verliest, maar negenjarige meisjes met blonde vlechtjes en smurfenkoeken zijn nu eenmaal makkelijk vatbaar voor het haten van mensen door uiterlijkveranderingen.


    Don't walk away and leave without a reason.