• Jullie krijgen vast weleens nicknames van mensen (bijnamen dus), wat is de raarste die jullie ooit gehad hebben?
    Ik had vroeger een vriendin die mij altijd noesi noemde en ik snapte nooit waar ze het vandaan had of waar het op sloeg, ik heb het haar ooit op laten schrijven en ze schreef het als Noesii. De mijne is dus Noesii.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Doos en Deurtje

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 1:22 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ananas:X
    Ik noemde mijn vriendin altijd mijn banaantje...en enkele weken later begon ze me ananas te noemen. Dusjha :'D
    Of gewoon Kimmie, Kiim, sjoe of schatteloeke.(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Klojo
    Jopie
    Princess


    Me so good.

    Ehh, Tobia. Ja dat is een hondennaam, weet ik. Het begon allemaal zo:
    Ik was met mijn vriend 'Tom' aan het praten over honden, en ik zei dat ik er eentje wou hebben. En toen grapte ik: 'Dan noem ik hem Tom!' En toen zei hij: 'Dan noem ik mijne Toke!' - Toen kwam het besef dat Toke en Tom geen hondennamen waren, en dan kwamen we uit bij 'Tommy' en 'Tobia' x) En vanaf toen kreeg ik 3 jaar lang de bijnaam Tobia. Getver xd
    Nu niet meer, ze noemen me gewoon Toke.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik kan niet kiezen tussen stofzuiger (dat op de een of andere manier van Softijs kwam) en Mo (Wat echt nergens op slaat)
    en ik heet Stefanie.


    Alis volat propriis

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik heet Dilara.
    DiDi

    Ik ken ook een Dilara :Y)
    Die noemen we altijd DîlóOw. (waarom je het zo schrijft is een goede vraag, je soreekt het uit als Diló)


    Alis volat propriis

    Ambertus, haha. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Koe, aap.
    en de vreemdste was: Macaroni met aardbeiensaus(nerd)
    Ja, zo werd ik echt genoemd en mijn naam is Marrit


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Marjolein - Majo.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Lisette - Vampie, maar dat komt omdat ik Twilight verslaafd ben xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb er zelf geen, ze noemen me namelijk gewoon San en ik heet Sanne. Maar mijn vriendin Eline noemden we sinds de eerste t/m de derde Elmo.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 10:15 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heet Emma en ben weleens pamper genoemd
    like wtf, lijkt er toch niet op?
    en nu word ik meestal gewoon rooie of emma genoemd XD

    Bakemono Chan.
    Ja nou dat betekent zegmaar 'monstertje' in het Japans. Maar ik heet gewoon Julia hoor :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet echt heel raar. Ik heet Annemiek en mijn zus maakte daar Annemiekymouse van.........


    Happy Birthday my Potter!

    Een vriend van een jongen uit me klas zei een keertje perongeluk Onix tegen me (jeweetweel die pokemon) en vanaftoen zei een ex-crush het altijd tege me (hij zit in me klas) ik snap het wel van onika naar onix! maar het is wel een gave pokemon (heb het opgezocht)