• Het laat mensen met elkaar praten, die normaal nooit een woord tegen elkaar zouden zeggen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    true.

    haha je hebt wel gelijk ja.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    pielipino schreef:
    true.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    pielipino schreef:
    true.


    Even a white rose has a black shadow.

    Truedat :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Maar het leukste aan Q vind ik toch wel, dat ik echt een paar geweldige mensen heb leren kennen hier.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Yep, klopt, voetbaladdicts praten met Justin Bieberfans. It's a beautiful world. =']


    ars moriendi

    En het laat mensen praten die in het echt ook nooit wat zeggen, gewoon überhaupt niet.


    I am an idiot, I move.

    Het is wel zo, al moet ik zeggen dat ik hier toch een hekel heb aan een paar mensen die ik in het echt op hun neus had gestompt. Dus het mooie is dat ze ver weg wonen


    Ik ben gemeen xoxo

    Jacksass schreef:
    Maar het leukste aan Q vind ik toch wel, dat ik echt een paar geweldige mensen heb leren kennen hier.


    We accept the love we think we deserve.

    Jup, ik ben het met je eens.. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Idd


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    pielipino schreef:
    true.
    -Door Susemo en Miquemo


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jacksass schreef:
    Maar het leukste aan Q vind ik toch wel, dat ik echt een paar geweldige mensen heb leren kennen hier.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Agreeeee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?