• Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd aan mijn tand bij de kaakchirurg. Want ik heb een hoektand in mijn tandvlees zitten die letterlijk bijna naast mijn neus ligt! 2 en een half jaar hebben ze geprobeerd om het naar beneden te trekken met een beugel. Maar zonder succes. Dus ze hebben een maand terug besloten om me te opereren bij de kaakchirurg. Dus afgelopen dinsdag ging ik samen met mijn vader naar het ziekenhuis in rotterdam , en we dachten niet dat ze meteen gingen opereren. Dus wel! Die gast kwam er meteen aan gewandwandeld met een supergrote verdovingspuit . Ik raakte daardoor in paniek toen ze un mijn mond gingen prikken. Dus ik moest even ongeveer een kwartier wachten tot die verdoving ging werken. In die tussentijd ging mijn gezicht helemaal slap hangen. Dus toen gingen ze in me snijden , ik voelde er niets van. Totdat die gast er met een boor in mijn tand boren. Dat deed heel veel pijn. Dus ik raakte heel erg in paniek. Dus begon ik te. Huilen. Ze gingen die tand door midden boren en daarna haalden ze dat ding wr uit, en met ongeveer 3 hechtingen maakte ze het weer dicht. En er werd een opgevouwd haasje un me mond geduwd. Die ik pas over een half uur uit mocht doen. Dus we gingen weer naar huis toe, en in die tussentijd ging mijn gezicht bij de rechterkant helemaal opzwellen. En ik hoef dus niet naar school zolang die helling er is. Het ziet er heel eng uit. Nu is mijb gezicht nog. steeds opgezet, en het is blauw en groter geworden. En ik kan mijn mond maar een klein stukje openen. Het is ook helemaal tot mijn oog getrokken , en nu kan ik mijn oog maar voor de helft opendoen.
    Maar ik hoop heel erg dat het snel over us, want net zoals nu (dit bericht schrijf ik om 2:30 s'nachts. ) . Naar ik heb heel erg slecht geslapen door dat gezwollen gezicht van mij.

    Maar hebben jullie ook zoiets meegemaakt ? Zo ja, hebben julie dan nog tips om de pijn te voorkomen? Want ik hou nu alleen zo een koude zak met gel tegen me Wang aan, en gebruik pijnstiller (
    Die niet echt helpen, omdat ik niet veel van dat spul mag) .


    THAT'S HOW I ROLL