• Wat vind jij van Justin Bieber?

    Ik vind hem...

    *Knap
    *Kan goed zingen
    *Ziet er altijd goed uit.
    *...

    Eerlijk? Een kleinkind dat een te grote eigendunk heeft en te veel aandacht krijgt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vind er niks aan..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hij ziet er goed uit, maar ik hou niet echt van zijn liedjes, en op een of andere manier trekt hij met niet zo aan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik zal mijn mening hier maar niet neerzetten. (A)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Ik zal mijn mening hier maar niet neerzetten. (A)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik denk dat St. Jimmy en ik een beetje in dezelfde richting zitten qua mening, dus ik kan hier wel wat neer gaan zetten maar daar word jij waarschijnlijk niet blij van... Sorry (krul)


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Het tegenovergestelde van wat jij vind :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Century schreef:
    Hij ziet er goed uit, maar ik hou niet echt van zijn liedjes.


    Whatever '

    Speaker schreef:
    Ik zal mijn mening hier maar niet neerzetten. (A)


    I like boys who drive cars too slow.

    Speaker schreef:
    Ik zal mijn mening hier maar niet neerzetten. (A)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb medelijde met hem.
    Hij is gewoon een jongen, terwijl hij denkt dat hij veel meer dan dat is. Vooral nu hij zijn eigen film heeft, denk ik dat het hem helemaal kapot gaat maken.
    Maar verder kan hij me weinig schelen.


    Felix

    StJimmy schreef:
    Eerlijk? Een kleinkind dat een te grote eigendunk heeft en te veel aandacht krijgt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Speaker schreef:
    Ik zal mijn mening hier maar niet neerzetten. (A)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik vind dat er teveel ophef over hem is. Hij heeft twee liedjes wat ik wel leuk vind, maar voor de rest van ik het gewoon een hype dat vast binnenkort voorbij vliegt, zodra de nieuwste band/artiest een ongelofelijke grote hit maakt.

    Een geweldige zanger, maar soms kan ik z'n stem even niet aan horen, net als vandaag, want dan ben ik chagrijnig, en zijn liedje zijn te vrolijk. Ik vind zijn nieuwe kapsel echt HOT, maar hij heeft soms een beetje een ego, maar hij is ook echt heel heel lief, je smelt in zijn ogen. (:


    live the life you love