• Ja, wtf. Ik schrok me gister kapot omdat ik ineens ongesteld werd, terwijl ik het 2 weken geleden ook al was. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Nou is het ook niet echt normaal ongesteld, veel minder, en ik las op internet iets over doorbraakbloeding ofzo, dat dat normaal is, maar ik geloof alleen bij mensen die de pil slikken. En dat doe ik niet? Help, wat is dit? ;\

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:13 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    Ja, wtf. Ik schrok me gister kapot omdat ik ineens ongesteld werd, terwijl ik het 2 weken geleden ook al was. Dat heb ik echt nog nooit gehad. Nou is het ook niet echt normaal ongesteld, veel minder, en ik las op internet iets over doorbraakbloeding ofzo, dat dat normaal is, maar ik geloof alleen bij mensen die de pil slikken. En dat doe ik niet? Help, wat is dit? ;\


    ik heb meermalen gehoord dat degenen die het ook 2x in de week ongesteld worden dat kunnen remmen door de pil te nemen. Gehoord he :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hoelang ben je al ongesteld? en dan bedoel wanneer was je het voor het eerst? want in het begin (zo'n 1/2 jaar) kan het nogal schommelen. ik was het een keer na 9 weken en daarna na 3 weken weer. dus dat kan het ook zijn.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    Hoelang ben je al ongesteld? en dan bedoel wanneer was je het voor het eerst? want in het begin (zo'n 1/2 jaar) kan het nogal schommelen. ik was het een keer na 9 weken en daarna na 3 weken weer. dus dat kan het ook zijn.


    Uh, al meer dan 2,5 jaar.. Maar het is ook niet normaal ongesteld ofzo.. ;s

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:16 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Geen idee, geen last van xd


    Me so good.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Uh, al meer dan 2,5 jaar.. Maar het is ook niet normaal ongesteld ofzo.. ;s

    dan weet ik het ook niet:X


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Heb ik ook eens gehad, toen was ik ook niet aan de pil. Was echt 1 dag ofzo. Ik zat echt; what the shit (krul)

    Maar niets ernstigs dus :Y)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 21:17 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    misschien was je het korter dan normaal ofzo, en daarom komt het nu?
    -geen idee-


    Me so good.

    Avery schreef:
    Heb ik ook eens gehad, toen was ik ook niet aan de pil. Was echt 1 dag ofzo. Ik zat echt; what the shit (krul)

    Maar niets ernstigs dus :Y)


    Het duurt bij mij al meer dan 2 dagen ;s


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    hmmm dat heb ik nog nooit gehad met of zonder pil. Ik zou afwachten en anders alsnog naar de huisarts gaan.
    En na 2,5 jaar kan je alsnog problemen hebben.


    Today will be Girl's Day party with you~

    zwanger! xD neheh jk.

    eh, ik weet niet? bel een arts xd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het kan perfect zijn dat je opnieuw ongesteld bent. Ik heb een vriendin en die is ook al ongeveer 2 jaar ongesteld, maar de laatste keer bij haar was in december..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Het kan perfect zijn dat je opnieuw ongesteld bent. Ik heb een vriendin en die is ook al ongeveer 2 jaar ongesteld, maar de laatste keer bij haar was in december..


    Ja, maar het is geen normale ongesteldheid zegmaar.. Ik heb het wel vaker gehad, maar niet zo lang en ook niet met rugpijn, wt ik nu dus wel heb ;\


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Huh wtf, dat is wel heel raar. Ook omdat je niet aan de pil zit.. Het kan wel zo zijn dat je nu opeens ongesteld bent, opeens, omdat je lichaam dat leuk vindt ofzo :') Maar als het heel lang aanhoud zal ik, als ik jou was, eventjes met m'n moeder praten en anders naar de dokter gaan..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tranquilized schreef:
    (...)

    Het duurt bij mij al meer dan 2 dagen ;s

    Oke, dan weet ik het ook niet :/ Maar even naar de dokter gaan als je ook rugpijn hebt enzo..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat het gwn normaal is hoor, aangezien het soms onregelmatig kan zijn... Vraag het eens aan je moeder of ga naar de huisarts als je wil weten wat het precies is?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!