• Mijn bff heeft best wel veel problemen op school.
    Ze is autistisch en heeft ADHD, Leraren worden vaak kwaad op haar. Dit snap ik ook wel ze maakt af en toe haar huiswerk niet, vergeet haar spullen vaak, doet eigenlijk haast nooit mee in de les en is gewoon heel druk. Als ze geen huiswerk heeft gemaakt of spullen vergeten is geeft ze hier niks om omdat ze zegt dat ze toch wel straf krijgt in die les. Dit vind ik echt zielig voor haar. Altijd letten alle leraren op haar en ze kijken alleen maar naar de fouten dingen. Maar als ze een keer haar huiswerk af heeft of mee doet in de les - wat ik al best knap vind van haar - zeggen die leraren er niks van. Ik help er ook altijd in de klas. Ik ben de enige die haar rustig krijgt. En nu is ze al voor de zoveelste keer besproken in de teamvergadering, en als ze nog 1 keer moet melden in dit schooljaar krijgt ze een 40uur werkweek. Ik voel me nu zwaark.u.t omdat onze mentor haar ouders vandaag weer gebeld heeft. En dus weer heeft gezegd dat ze in de teamvergadering is terechtgekomen en hij heeft ook gezegd dat alle leraren slechte gedachten hadden om haar.

    Sorry voor dit bericht, maar ik wil het gewoon even kwijt.


    <3

    Seel schreef:
    zou ze dan niet beter naar bijzonder onderwijs gaan ? en dan bedoel ik bijzonder secundair onderwijs. Niets op tegen , een paar vrienden van mijn school gaan daar ook (:


    Dat wilde ze ook. Alleen dan moet ze nog zo'n 2 jaar wachten.
    En als goed is heeft ze dan ook haar diploma.
    Ze wil na het vmbo ook naar zo'n school gaan maar dan voor havo/vwo.


    <3

    hortons schreef:
    (...)

    Dat wilde ze ook. Alleen dan moet ze nog zo'n 2 jaar wachten.
    En als goed is heeft ze dan ook haar diploma.
    Ze wil na het vmbo ook naar zo'n school gaan maar dan voor havo/vwo.


    das kut zeg.. ik zit al op zo'n school:$:$:$


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky