• Ik wou al lang een Ball Jointed Doll en ik had er eentje gekozen. Ik moest alleen nog wachten tot we een kleedje besteld hadden om te zien of die site wel betrouwbaar was. Dat kleedje is helemaal naar mijn zin aangekomen en nu hebben we mijn doll besteld en betaald! ;D

    Nu moet ze dus nog gemaakt worden in China en dan wordt ze opgestuurd. Dan heeft ze dus al meer gezien dan ik. o.o
    Over een maand zal ze hier zijn. *hyper*
    Zo ziet ze er dus uit, alles gaat hetzelfde zijn als op de foto.

    En nu krijg ik tot midden Mei geen zakgeld meer. Ik had 130 euro in mijn spaarpot en ze kost 250 euro, dus mijn tien euro per week gaat nu meteen naar mijn doll. D:

    En ik ga haar Mariko noemen. :9~

    En wat ik wil weten: ben ik de eerste Quizletter die een Ball Jointed Doll ownt?


    Let the Night embrace you

    Ik heb er geen.
    En wauw, ik vind ze zó mooi, maar zó duur o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Geen idee, maar ik vind hem prrrachtig


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wauw, mooie pop!
    Welke site komen ze vandaan dan?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Hoe komt het dat ze zo ontiegelijk duur zijn?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tainted schreef:
    Wauw, mooie pop!
    Welke site komen ze vandaan dan?

    http://shop.fashiondoll.nl/

    (dance)

    Emollient schreef:
    Hoe komt het dat ze zo ontiegelijk duur zijn?


    Omdat ze uit dure stoffen worden gemaakt en alles moet echt heel precies gebeuren. En er worden ook dingen handmatig aangemaakt, dus er is veel werk aan om er een te maken. :3

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 20:29 ]


    Let the Night embrace you

    Wow, ze is echt prachtig!
    En zover ik weet ben je de enige ja.(krul)


    effort never betrays you

    Woooooooow die is echt super mooi zeg :o


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Best wel mooi;3


    Me so good.

    Ik ben verliefd ;-;
    En juist nu zit ik in de credit krisis, maar ik ben ook aan het sparen voor zo'n prachtding
    Poppen freak

    ^ Echt? :9~
    Een Ball Jointed Doll of een andere soort doll?
    En heb je al eentje in gedachten? :3


    Let the Night embrace you

    Nope, ik heb er geen en ik hoef er ook geen, alhoewel ze wel mooi is (: Maar ik zie het nut er niet echt van in om daaraan zoveel geld uit te geven, dan koop ik liever andere dingen :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ja het is een mooie pop, maar wat moet je ermee doen dan. Ernaar kijken ofzo ? :'D


    -

    ^ Waarvoor ik haar heb gekocht is omdat ik een hobby wil. Ik wil foto's van haar trekken, zelf kleren leren ontwerpen en maken en er een professionele site over maken.
    Dus ik weet wat doen. :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb rond lopen kijken, en ben op deze pop uitgekomen.

    Linda Ball Jointed Doll

    Ik ben er nu al verliefd op!
    Alleen wel beetje duur! (€170,00)
    Maar dat word mooi sparen :Y)

    Edit: Shit, de kleren, schoenen enz.
    Zitten er niet bij Oo"
    Dat word verder kijken! ='D

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 23:47 ]


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik vind ze wel mooi, maar ik zou er nóóit zoveel geld voor over hebben. Maar ik snap wel dat ze ongelooflijk speciaal zijn (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.