• Hayhay ;D
    Het lijkt me leuk om plaatjes voor je verhaal te vinden. Bijvoorbeeld als er staat dat ze een blauw topje aan heeft dat ik daar dan een blauw topje voor vind. Zodat mensen ook kunnen zien wat je bedoelt (: Het lijtk me leuk om dat allemaal te zoeken enzo.
    Mail maar als je het wilt.
    Liefs Liesanne


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    It would be awesome als je een galajurk voor me zou vinden, voor mijn toverschool toernooi verhaaltje, maakt niet uit hoe die eruit ziet, als hij maar mooi is. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Armistice schreef:
    It would be awesome als je een galajurk voor me zou vinden, voor mijn toverschool toernooi verhaaltje, maakt niet uit hoe die eruit ziet, als hij maar mooi is. (:
    Oke, ik zal kijken (:, heb je nog voorkeuren ? kleuren ofsoiets?

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Armistice schreef:
    It would be awesome als je een galajurk voor me zou vinden, voor mijn toverschool toernooi verhaaltje, maakt niet uit hoe die eruit ziet, als hij maar mooi is. (:
    Ik heb het plaatje naar je pb gestuurd (:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co