• Ik ga een serie maken die een soort lijkt op Gooische Vrouwen en Voetbal Vrouwen.

    ROLLEN
    Gothic Meisje:
    Punker meisje:
    Emo meisje: BEZET Charissa TOMSDICK
    Scene Meisje-Hoofdrol: BEZET Kim KimCupCake
    Gewone Huishoudster zonder stijl:

    INFO:
    Naam:
    Leeftijd:
    Kleur ogen(GEEN GROEN!):
    Kleur haar(GEEN BLOND BEHALVE ALS JE HUISHOUDSTER BENT):
    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN):
    Teksteje(hou rekening met je rol):
    Favoriet van Tokio Hotel(Op volgorde zeggen):

    Ik doe waarschijnlijk an vriendjespoltitiek maar lang niet altijd. De serie komt nog niet zo heel snel wanrt ik krijg het de komende weken ook erg druk.

    ik wil wel een emo meisje zijn x'D


    *He's the one.

    ben ik een van je vriendjes politiek(A)

    Emo meisje: als dat mag:D

    Naam: Dora
    Leeftijd: 17
    Kleur ogen(GEEN GROEN!): Blauw
    Kleur haar(GEEN BLOND): natuurlijk Zwart
    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN):
    http://www.quizlet.nl/foto.php?a=previous&id=69748

    Teksteje(hou rekening met je rol):
    Hellooo, Dora hier.
    Ik ben 17 jaartjes oud, dus over een jaar mag ik alleen gaan wonen. Gelukkig maar, want thuis had ik nu niet zo'n bepaald goeie jeugd.. Als ik jullie een geheim kan vertellen.. Mijn ouders doen soms erge dingen met mij, en daardoor snij ik mezelf soms. En twee jaar geleden heb ik eens zelfmoord proberen te plegen. Wat mislukt was, omdat mijn beste vriendin me op tijd had gevonden. De laatste tijd ben ik al gekalmeerd door mijn vriendinnen, en begin ik stillaan het goede van hte leven in te zien.. Naje, verder hou ik erg veel van uitgaan met mijn vriendinnen, mooie jongens (Waar ik toch redelijk veel succes bij heb) en van gitaar spelen. dat doe ik altijd als ik me alleen voel! Ik denk dat ik het meeste al heb verteld, hea!
    Seeya! x

    Favoriet van Tokio Hotel(1Kiezen!):
    Tom

    INFO:

    Naam: Charissa

    Leeftijd: 16

    Kleur ogen(GEEN GROEN!): blauw

    Kleur haar(GEEN BLOND): zwart

    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN):http://img30.picoodle.com/img/img30/8/6/28/f_EmoGirl2byKm_23f5561.jpg

    Teksteje(hou rekening met je rol): Hoi. Ik ben Charissa en ben 16jaar. De meeste noemen me een Emo of Wemo, ik hoop dat ej weet wat dat is. Ik ben geen Wemo dat zeg ik al vast, want ik snij mezelf niet, dus ja ik ben een Emo. Deze mensen verdienen respect om te laten tonen wie ze zijn. Eigenlijk laat het me koud wat andere van me denken, deze stijl past bij mij en ik verander hem niet voor een of andere huppelkut. Die mensen hebben iets aan hun hersenen echt waar hoe kan je er nauw zo barbietruttig uitzien. dat snap ik dus echt niet. maar ik moet gaan nu, ik zie jullie wel weer Bay.x3

    Favoriet van Tokio Hotel(1Kiezen!): Tom


    *He's the one.

    Mensen,loop is niet zo te vragen en pleur gewoon de info neer xD

    Naam: Soraya

    Leeftijd: 16

    Kleur ogen(GEEN GROEN!): donker bruin

    Kleur haar(GEEN BLOND): zwart

    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN): ik kan er geen vinden=(

    Teksteje(hou rekening met je rol):
    Ik ben soraya ben 16 jaar en heb donker bruine ogen en zwart haar. Ik speel bijna elke dag gitaar het is mijn lust en mijn leven verder ben ik fan tokio hotel. Vooral bill vind ik leuk verder spreek ik iets af met mijn vriendinnen ohja ik ben een emo. En neej ik snij mezelf niet!! ik vind de style gewoon vet enzo maargoed over mijxD

    Hopelijk mag ik erin:D

    Favoriet van Tokio Hotel(1Kiezen!):Bill

    heel erg bedankt dat ik erin mag:D

    tanks Honey.x33


    *He's the one.

    Gotic meisje

    Naam: Rose

    Leeftijd: 19

    Kleur ogen(GEEN GROEN!): bruin

    Kleur haar(GEEN BLOND): zwart

    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN):http://elektrohacker.googlepages.com/Gothic_girl--large-msg-11557491639.jpg/Gothic_girl--large-msg-11557491639-full.jpg

    Tekstje(hou rekening met je rol):

    Hoi

    Ik ben Rose
    19 jaar oud
    mijn style gothic just deal with it:P
    Mijn kleur ogen zijn bruin en mijn haar kleur is zwart
    Mijn lievelingkleuren zijn zwart en rood
    Mensen denk dat ik gek ben alleen maar om mijn style:( ik laat ze lekker ik ben wie ik ben;)
    Doeg

    xx Rose


    Favoriet van Tokio Hotel(1Kiezen!): Georg

    Punker meisje

    Naam:Raquel

    Leeftijd: 18

    Kleur ogen(GEEN GROEN!):Blauw

    Kleur haar(GEEN BLOND):foto ;]

    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN):http://www.punkhair.com/pics/punk-hair13_thumb.jpg

    Teksteje(hou rekening met je rol):Hi mensen ^^ Raquel is de naam en ben 18 jaar. Hell yeah i love it. Oke even iets over mezelf. Zoals je kan zien ben ik een punker. Haat jij punkers of wat dan ook. Dan moet je niet in mijn buurt kopen want ik kan er niet tegen als mensen andere stylen niet accepteren. Ik luister veel muziek, bijna 24 uur per dag wel. Ook hang ik graag rond bij bepaalde veldjes met me vrienden en maak ik gewoon graag lol. Mensen die ruzie's zoeken die zijn echt zielig. Kom op, je hebt toch wel iets beters te doen ! Zelf ben ik wel koppig,een beetje te denk ik [a] Maar ik kan ook wel lief zijn en als je een probleem hebt kan je altijd bij me komen. Euhmm...tja ik weet nix meer =X Byee

    Favoriet van Tokio Hotel(1Kiezen!):Tom


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Te laat x'D
    Mag ik dan huishoudster zijn? Ik pas mijn info wel even aan.

    Te laat x'D
    Mag ik dan huishoudster zijn? Ik pas mijn info wel even aan.

    Ja,oké pas maar even aan.

    Gothc Meisje

    Naam: Lien

    Leeftijd: 15 jaar [ mag je altyd aanpassen]

    Kleur ogen(GEEN GROEN!): bruin

    Kleur haar(GEEN BLOND BEHALVE ALS JE HUISHOUDSTER BENT): zwart

    Plaatje(MOET WEL ECHT BIJ JE ROL PASSEN): http://farm3.static.flickr.com/2371/1973179834_fd54453cb5_o.jpg

    Teksteje(hou rekening met je rol):

    Hooiix

    ik ben lien en 16 jaartjes oud. en ik ben gothic ik wordt er wel vaak mee gepest maar daar trek ik me nix vn aan. ik draag dus vaak zwrte lange kleren. ik heb bruine ogen en lang zwart haar [ NIET GEVERFD]. Qua muzieksmaak huo ik wel vn gothic rock en metal.

    zo kyk is naar myn plaatje zo zie ik er uit. doei x

    Favoriet van Tokio Hotel(Op volgorde zeggen):

    - Bill

    - Tom

    - Gustav

    - Georg


    A. ikmisje.

    Heb je nog een huppel meisje nodig?? x'D Want dat [vind ik] zijn de leukste rollen om te spelen x'D

    Heb je nog een huppel meisje nodig?? x'D Want dat [vind ik] zijn de leukste rollen om te spelen x'D

    Volgens mij niet maar je kan het altijd invullen,de info en dan kijk ik of die er in kan want dan doe ik dat. Maar ik weet het niet zeker..