• '127 Hours' vertelt het waargebeurde verhaal van bergbeklimmer Aron Ralston (James Franco). Tijdens een tocht in de bergen komt zijn arm onder een grote rots terecht waardoor hij klem komt te zitten in een diepe kloof. Aron heeft niemand verteld dat hij de bergen in is gegaan, waardoor er weinig hoop lijkt op een eventuele redding. Voor zijn ongeval ontmoette Aron nog wel twee bergwandelaars (Kate Mara & Amber Tamblyn). Zijn zij de laatste mensen die Aron ontmoette?


    De film is geregisseerd door Danny Boyle (Slumdog Millionaire). 127 Hours werd dit jaar genomineerd in 6 Oscar-categorieën.

    De trailer

    Lijkt me best 'n goede film. What 'bout you guys? (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil 'm zien!


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Doet me denken aan The Descent (:
    Lijkt me mwah.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb dit verhaal eerder gehoord, jaren terug. Die beelden waren echt impressive, maar neem wel aan dat het van een reconstructie was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Die film lijkt me best gaaf. Best frustrerend eigenlijk, ergens vastzitten zonder te weten of iemand je überhaupt zou kunnen helpen.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je hebt ook een film, Buried. Die hele film speelt zich af in een kist waar zich een man in bevindt.

    Paul is a U.S. contractor working in Iraq. After an attack by a group of Iraqis he wakes to find he is buried alive inside a coffin. With only a lighter and a cell phone it's a race against time to escape this claustrophobic death trap.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 18:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dikke rip-off van zo'n andere bergbeklimmers film, waarvan ik de naam kwijt ben :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Okaydan, ik heb besloten dat ik 127 Hours morgen ga kijken in de bios (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Het lijkt me wel een indrukwekkende film. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil hem zien!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn