• drugs en alcohol in het algemeen en op SCHOOL

    Twee meisjes uit het groepje waar ik in de pauze bij sta waren er niet, dus zij een ander meisje: 'Ah, wedden die zijn blowen, ik ben jaloers. Ik wil mee.' Maar wij keken haar allemaal aan van, je bent gek.
    En met school carnaval wil iedereen gaan indrinken, maar onze school staat bekend om blaastesten. En als je wordt gepakt word je geschorst, maar degene met wie ik misschien zou gaan, die gaan dus waarschijnlijk indrinken, en daar heb ik echt geen zin in. Want ik wil niet geschorst worden. Ik vind het zo dom van ze.


    live the life you love

    Ik vind blowen niet echt drugs :'D

    Sadism schreef:
    Ik vind blowen niet echt drugs :'D


    Dat zei zij ook al, maar ik vind van wel haha.


    live the life you love

    De drugs vind ik op school niet kunnen
    en één of twee glaasjes alcohol kan best maar niet te veel :')
    maar wij hebben een alcoholvrije school. dus met schoolfeest van de 4 t/m 6e klas wordt er niet alcohol geschonken (cat)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Moeten ze zelf weten, ze komen er zelf wel achter.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Hun moeten het weten... Ik heb er opzich niet veel op tegen zolang je maar normaal blijft doen...
    Wij blowen in de pauze's ook en soms is er ook wel drank erbij, maar het is nooit zo erg dat je knetterstoned of hartstikke bezopen in de les zit


    dream, dare, fly!

    Waar blijft de tijd dat kinderen nog aan hun school dachten ipv status


    Today will be Girl's Day party with you~

    KingJonghyun schreef:
    Waar blijft de tijd dat kinderen nog aan hun school dachten ipv status


    Echt he, zo ziekelijk.

    - Maar bij ons op school wordt pas vanaf de vierde alcohol geschonken, en wij zitten in de derde.


    live the life you love

    Ze doen maar wat ze niet laten kunnen zolang ik er maar geen las van heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tja, ze moeten het natuurlijk zelf weten. Maar alcohol en blowen op school lijkt me niet bepaald verstandig. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ex blowt op het plein en drinkt alcohol in de kantine. :'D
    Kortom, ik ben eraan gewend en ik deed eraan mee toen ik met hem had. Onze school doet er toch niets aan.

    En ik vind blowen nou niet echt drugs.. ;$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hun leven niet het mijne, laat ze lekker hun schooltijd verneuken.

    ILoveNynk schreef:
    Hun leven niet het mijne, laat ze lekker hun schooltijd verneuken.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    ILoveNynk schreef:
    Hun leven niet het mijne, laat ze lekker hun schooltijd verneuken.

    Op school, sorry dat kan volgens mij helemaal niet.
    Als je thuis of op een fuif drinkt, mij goed, daar heb ik niets tegen. Zolang het onder controle blijft, kan het me niet schelen.
    Drugs, persoonlijk vind ik dat je daar gewoon vanaf moet blijven.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cool toch? -sarcasme-


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.