• Omdat ik uitleg had gekregen over sommige badges en ik dus kan begrijpen dat niet iedereen snapt hoe je een bepaalde kan krijgen, maak ik even een topic om het uit te leggen.

    Quiz 1, 5, 10, 25, 100: Maak het aantal Quizzen aan als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Online uur, dag, week, maand: Wees zo lang online als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Pasfoto: Neem een pasfoto en verdien de badge.
    Voornaam: Vul iets in bij voornaam en verdien de badge.
    Spotlight 1, 5, 10, 25: Zet het aantal dingen in de spotlight als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Reacties 1, 5, 10, 25, 100: Zet het aantal reacties als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Geboortedatum: Vul iets in bij geboortedatum en verdien de badge.
    Forum 1, 5, 10, 25: Post het aantal forumberichten als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Signature: Vul iets in bij signature en verdien de badge.
    Kort mezelf: Vul iets in bij kort iets over mezelf en verdien de badge.
    Story 1, 5, 10, 25: Schrijf zoveel stories als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Foto 1, 5: Plaats het aantal foto's als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Ingevuld: 1, 5, 10, 25, 100, 250: Vul het aantal Quizzen als aangegeven staat in en verdien de badge van dat aantal.
    Blog 1, 5, 10: Schrijf het aantal blogs als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Poll 1, 5, 10, 25, 100: Maak zoveel polls aan als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Hoofdstuk 1, 5, 10, 25, 100: Schrijf het aantal hoofdstukken als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    GB 1, 5, 10, 25: Schrijf het aantal gastenboekberichten als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Gedicht 1, 5, 10, 25: Schrijf het aantal gedichten als aangegeven staat en verdien de badge van dat aantal.
    Lid week, maand, jaar: Je account moet zo oud zijn als aangegeven staat, dan verdien je de badge van dat aantal.


    :Y)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2011 - 15:37 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dat staat er toch ook als je je muis op een van de badges houd?

    Maar toch, wel handig. (:


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    Dat staat er toch ook als je je muis op een van de badges houd?

    Maar toch, wel handig. (:

    Bij mij niet hoor? Maar dat zal wel weer aan adblock plus liggen, die blokkeert bij mij ook altijd het in de spotlight zetten van dingen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zi ehet wel.


    Food.

    270311 schreef:
    Dat staat er toch ook als je je muis op een van de badges houd?

    Maar toch, wel handig. (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells