• Terwijl in het Midden Oosten alles uit de hand loopt. Hup nieuws kijken, geschiedenis wordt geschreven!

    En nu serieus: zijn er mensen die het volgen?
    Ik ben een soort van gedwongen omdat de huidige situatie deel wordt van mijn schoolexamen geschiedenis. En eigenlijk begin ik het nu echt interessant te vinden. Nog meer?


    I am an idiot, I move.

    huh
    wat is er dan (cat)

    Sadism schreef:
    huh
    wat is er dan (cat)

    Er waren/zijn daar allemaal van die corrupte, dictatoriale regimes, en die beginnen een beetje om te vallen dmv revoluties etc.


    I am an idiot, I move.

    Ik pik het af en toe wel mee op het nieuws, maar ik volg het niet echt heel erg ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wowwtf? :'P
    Ik volg niks, we hebben geen Nederlandse tv.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Cauchemar schreef:
    (...)
    Er waren/zijn daar allemaal van die corrupte, dictatoriale regimes, en die beginnen een beetje om te vallen dmv revoluties etc.


    Juist.. :Y)

    Pickwick schreef:
    Wowwtf? :'P
    Ik volg niks, we hebben geen Nederlandse tv.

    He, hoezo dat niet xd?
    Ik moet het dus wel volgen... fijne leraren zijn er af en toe.


    I am an idiot, I move.

    Sadism schreef:
    (...)

    Juist.. :Y)

    Mensen die op een gemene manier de baas spelen over het volk. Het volk blijft arm en onderdrukt, terwijl de leiders rijk worden. Volk heeft niets te zeggen.

    En nu zijn ze dat zeg maar zat.


    I am an idiot, I move.

    Papercut schreef:
    Ik pik het af en toe wel mee op het nieuws, maar ik volg het niet echt heel erg ofzo.


    Me so good.

    Cauchemar schreef:
    (...)
    Mensen die op een gemene manier de baas spelen over het volk. Het volk blijft arm en onderdrukt, terwijl de leiders rijk worden. Volk heeft niets te zeggen.

    En nu zijn ze dat zeg maar zat.


    Oooh, net als met mubarak in egypte.
    Go volk _O__O_

    Cauchemar schreef:
    (...)
    He, hoezo dat niet xd?
    Ik moet het dus wel volgen... fijne leraren zijn er af en toe.


    Och, stel Turken hier.
    M'n moeder heeft de kabel eruit getrokken omdat het zogenaamd lelijk stond :'P
    En nu hebben we al heel lang geen tv meer.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 23:17 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Het nieuws staat op hier, constant. 8D Dusja, ik volg het wel. Wij hebben een journaalkanaal haha.


    Your make-up is terrible

    Papercut schreef:
    Ik pik het af en toe wel mee op het nieuws, maar ik volg het niet echt heel erg ofzo.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    2012: 3e wereld oorlog.

    Dit is het begin!

    (oke, dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Ik overdrijf.)


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Wat doe jij hier dan nog? x'D

    Ik probeer het journaal te kijken, maar meestal heb ik helemaal niet door dat het al begint omdat ik nog op Q bezig ben. Dus eigenlijk is het de schuld van Q dat ik het niet volg. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan