omdat mensen dan gaan slapen
-
21 feb 2011 - 22:4221 feb 2011 - 23:31
Wees blij. Anders zou iedereen overdag moe zijn, zouden sommige mensjes op school slapen, slechte cijfers gaan halen, niet meer op Q mogen, geen story's meer schrijven/quizzen maken/whatever, dan zouden er dus bijna geen story's/quizzen/whatevers zijn, dan zou er veeltweinig in de spotlight komen, dan zou Q failliet gaan en zou er dus helemaal geen Q meer zijn.
Mensjes, ga lekker slapen vannacht.I didn't fall, I hugged the floor ;3
21 feb 2011 - 23:34MysticalRose schreef:
Wees blij. Anders zou iedereen overdag moe zijn, zouden sommige mensjes op school slapen, slechte cijfers gaan halen, niet meer op Q mogen, geen story's meer schrijven/quizzen maken/whatever, dan zouden er dus bijna geen story's/quizzen/whatevers zijn, dan zou er veeltweinig in de spotlight komen, dan zou Q failliet gaan en zou er dus helemaal geen Q meer zijn.
Mensjes, ga lekker slapen vannacht.
Thumbs up"I shut my eyes in order to see.'
21 feb 2011 - 23:37Sadism schreef:
(...)
NEE NIET DOEN straks word mijn topic dichtgegooit
Haha, ik maakte maar een grapje hoor! :'D
Die reacties van BAZINGA en mij waren niet serieus bedoeld!21 feb 2011 - 23:38BAZINGA schreef:
(...)Nou dan wens ik je veel plezier hiernaartoe te fietsen nu nog
Is goed! Ik ben al onderweg. Stiekem hang ik al in de boom voor je raam je te bespioneren!22 feb 2011 - 0:09Ecstasy schreef:
stiekem lig ik nog steeds niet op bed maar ga nu toch maar echt. lekker slapeng -dushihandkus-
(...)
Is goed! Ik ben al onderweg. Stiekem hang ik al in de boom voor je raam je te bespioneren!Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
22 feb 2011 - 0:1522 feb 2011 - 0:3822 feb 2011 - 1:17Selbstverständlich! Vrij logisch, als iedereen dan slaapt. :'DDDWie du mir, so ich dir.
22 feb 2011 - 1:4522 feb 2011 - 2:40Haha, daar kijk ik toch wel van op zeg. Not.
Ik probeer nu echt al 3 uur langs in slaap te komen, maar t' lukt gewoon niet. Niets helpt
-vooral niet om je BB er bij te pakken.Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind
22 feb 2011 - 6:5922 feb 2011 - 7:57Ik zit er nooit laat op :x
Want ik moet 's ochtend om half 6 opstaan, om kranten te doen:Y).I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
22 feb 2011 - 8:19