• Een vriendin stelde voor om mijn en haar verjaardag samen te vieren. Ik vond het wel een leuk idee en zei: 'Ja is goed.'
    Maar gelijk nadat ik dat had gezegd had ik spijt. Want zij heeft een hele andere vrienden groep dan ik. Dat is niet zo heel erg want ik kan ze allemaal leren kennen.
    Maar zij wilde perse een zaal huren. Ik dacht zo: Is dat niet te duur voor een 13e verjaardag te vieren?
    Uiteindelijk gaat dat niet door (de zaal huren dan.)
    Maar nu zit haar beste vriendin ook mee te beslissen hoe het met het feest moet en wie we moeten uitnodigen enz.
    Maar ik wil helemaal niet dat zei mee organiseert. En nu heb ik al spijt dat ik ja heb gezegd op het voorstel maar ik vind het ook zo lullig om te zeggen: Nee ik wil het toch niet doen.
    Want ik wil haar ook niet kwetsen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeg gewoon tegen haar dat je het samen met haar wilt regelen en niet met de bff erbij want het is jullie feest en niet die van haar.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zeg anders dat je iets anders hebt? Want als je niet wil, dan wil je niet.

    Papercut schreef:
    Zeg gewoon tegen haar dat je het samen met haar wilt regelen en niet met de bff erbij want het is jullie feest en niet die van haar.

    Inderdaad. En als ze dat niet wilt, zeg dan dat je het dan toch liever zonder haar doet.


    effort never betrays you

    Dat was idd niet slim van je, maargoed; wat gebeurd is is gebeurd.
    Ik zou idd gewoon zeggen dat je het liever gewoon samen met die vriendin organiseert.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 21:19 ]


    Opgeven is geen optie.

    Het is je verjaardag, het is stom om die daardoor te laten verpesten. Je kunt toch rustig vertellen dat je van gedachten bent veranderd en nu graag zelf iets wilt vieren? Ik weet wel dat dat niet zo makkelijk is als het klinkt, maar misschien moet je het toch proberen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Zeg dat het jullie feest is, en dat je niet wilt dat die andere bff van haar meebeslist, klaar.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Dreamwalker schreef:
    (...)
    Inderdaad. En als ze dat niet wilt, zeg dan dat je het dan toch liever zonder haar doet.


    Maar het ligt niet alleen aan die organisatie. Aan alles. Die vriendin is meer zo'n meisje van: Zoveel mogelijk jongens op een feest. Zoveel mogelijk mensen. We zijn allemaal vrienden. Kneuzen horen er niet bij. Kleding is alles.

    En ik ben: Wel veel mensen maar wel vrienden. Als ik de hele klas uitnodigd iedereen dus ook de kneuzen, en het hoeven niet zoveel mogelijk jongens te zijn, alleen vrienden. En sport is alles.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Papercut schreef:
    Zeg gewoon tegen haar dat je het samen met haar wilt regelen en niet met de bff erbij want het is jullie feest en niet die van haar.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vraag anders ook een goeie vriendin van jou om mee te organiseren? (krul)
    En anders dat je die vriendin er niet bij wilt. Het is nog steeds jouw verjaardag hé. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'