• Is dat heel erg? En is grote kans dat je er dood aan gaat? Ik wil er graag meer over weten;$ want 1 van m'n beste vriendinnen heeft het weer terug ! Ik weet het sinds donderdag avond er wil er graag meer over weten ! Want dan ben ik er ook een beetje op in gesteld snapje? Dus wie west er wat van?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nobody knows?;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    De broer van mijn tante is er zopas aan overleden.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ehm nee ;$
    Enigste die ik ken die kanker hebben gehad is een oom van me maar daar was et helemaal uitgezaaid en is dus overleden..

    & me pa 2 keer maar 1 keer was et ergens bij zijn blaas ofzow?
    & tweede keer was et een kankergezwel


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ahw klote dat ze zijn overleden! Weten jullie er ook wat van?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Tja het ligt het aar waneer het gevonden is.

    Vaak is leverkanker een uitzaaiing van iets. Maar dat hoeft niet perse. Anyway, natuurlijk kan je er dood aan gaan.. ik hoop dat ze er bovenop komt. Sterkte.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het ligt eraan wanneer het gevonden is en hoe erg het is. Kanker is gewoon heel erg onvoorspelbaar...
    Een vriend van mij heeft lymfeklierkanker, en het was echt helemaal uitgezaaid. Maar hij heeft onlangs en stamceltransplantatie gehad en die is 100% aangeslagen, dus als nu alles mee zit komt hij er weer boven op (:
    Ik hoop dat jou vriendin er weer boven op komt (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Zoek het op op Wikipedia.
    Patrick Swayze heeft dat ook gehad hij is gestorven eraan.

    No idea mijn oma had blaaskanker en is er aan overleden..
    Over leverkanker weet ik niks;
    Indien men van leverkanker spreekt, bedoelt men een primaire kwaadaardige tumor die in de lever is ontstaan. In de Westerse wereld komt primaire leverkanker slechts zelden voor, en is dan vaak veroorzaakt door alcohol. In Afrika is dit type tumor echter wel een van de belangrijkste doodsoorzaken: het ontbreken van eiwit in voedsel, de frequente besmettingen met hepatitis (vooral hepatitis B), en het gebruik van voedsel dat is bedorven door de schimmel Aspergillus flavus, die aflatoxine produceert, zouden daar debet aan zijn.

    Moeilijke woorden maar je snapt het wel en beetje; ik hoop dat het beter gaat bij jouw vriendin dan bij mijn oma.. sterkte schat..

    Zo ziet het eruit

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 10:11 ]


    Ik ben stoer!

    ik wil het eigenlijk niet zeggen aangezien ik je niet ongerust wil maken, maar het kan. toevallig is eergisteren -1902'11- de vader van een goeie vriendin van me overleden aan leverkanker.


    Life is a beautiful struggle

    Nu ik het allemaal zo lees ;$,maar m'n vriendin komt er vast bovenop hoopik ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Uhm.. het is in ieder geval wel erg. Ik ken namelijk iemand die een tumor d'r lever heeft, maar geen kanker (hopen dat het zo blijft) het hangt er eigenlijk van af wnnr het bekend is geworden en van de persoon etc.
    In ieder geval, sterkte ermee.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Sterkte!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Misschien moet je er gewoon eens met haar over praten. Zij weet er vast wel iets van, en dan weet ze ook meteen dat je haar wilt steunen.
    Sterkte!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    kanker is sowieso heel ernstig. Maar ik weet niets specifiek over leverkanker.
    Héél veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'