• Hey lieve quizzertjes,

    Pff,Ik ben gebroken mijn vriend is zichzelf niet meer zegt hij en hij wil een punt achter onze relatie zetten :'(.
    Ik heb heel de nacht kei hart gehuild en ik weet het allemaal niet meer,Straks komt hij praten ofzo maar ik weet zkkr hij maakt het uit want gister zei hij ik maak het niet uit over de telefoon maar morgen kom ik naar je toe.
    Dus weet ik zkkr dat hij het uit maakt,pff ik voel me eigen echt kut.
    Goeie vriendinnen heb ik niet echt ofzo dus daar kan ik ook niet naar toe ik heb gewoon niks meer :'(.

    EDIT: Nou mijn (ex)vriend is net langs geweest en het is nu officieél over tussen ons,We zijn wel als vrienden uit elkaar gegaan maar toch doet het pijn.
    Aan de ene kant geeft het een gerust gevoel en aan de andere kant voel ik de ergste pijn die ik ooit gevoelt heb en niemand zou willen toe wensen.


    Dankjewel voor het lezen<3.
    Serena.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 14:30 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Aaahhw! Komt wel goed, meisje! Ik ben er voor je!(flower) Geen hánd vol, maar een lánd vol jongens!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Aaahhw! Komt wel goed, meisje! Ik ben er voor je!(flower) Geen hánd vol, maar een lánd vol jongens!


    Dankjewel<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Decide schreef:
    (...)

    Dankjewel<3.

    Alsjeblieft! <3


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Das rot voor je.. Heel veel stertke.

    Wat Belieberx al zei ;)

    (flower)


    What is youre favo scary movie?

    als je wilt praten, stalk me gb op pb me maar he!

    ik weet helemaal hoe het voelt hun! ik voel me ook enorm kut, maar dat komt door n vriendin, die al n tijd helemaal kut tegen me doet, zonder reden, en waarbij ik me serieus afvraag wat haar probleem is.

    maar he, pb of gb me maar he :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Awh! er zijn nog meer jongens in de wereld! Maar het is natuurlijk kut dat hij het uitmaakt!
    STERKTE!(flower)

    Veel sterkte, en het komt wel goed! (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Dankjewel meiden dit waardeer ik echt heel erg van jullie<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    jongens zijn stom soms (puh) denken totaal niet aan hoe een meisje zich voelt bij iets en ze doen maar dingen zonder rekening te houden.... als hij je zo ongelukkig maakt ben je beter af zonder hem hoor! en zoals ik hierboven al gelezen had: geen hand voor jongens maar een lánd vol jongens (krul) sterkte!!(flower)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het is gebeurt mensen het is over :'(.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ach, lieverd toch.
    Ga iets leuks doen met vrienden en vergeet hem. (:
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pffffffff jongens zijn toch stom :G:G xd

    reyon schreef:
    Ach, lieverd toch.
    Ga iets leuks doen met vrienden en vergeet hem. (:
    sterkte (flower)


    hey kijk ik weet niks!

    Super veel sterkte, i weet heo het voelt ik ben afelopen week in de steek gelaten door mijn 3 beste vriendinnen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ahw ik weet waar je doorheen gaat. Dat is me ook een half jaar geleden gebeurd, en het doet nog steeds pijn. Als er wat is, kan je altijd tegen me praten, ookal ken ik je niet (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42