• Dit ga ik doen met carnaval.
    En ik heb wel het idee dat het gaat lukken.
    Alleen moet ik nog vloeibare latex halen. Ik heb nu alleen klei latex. Nepbloed heb ik sws al 8D
    Alleen die lenzen. Ik heb vorig jaar ookal gekeken en er stond zo bij de Large: Dat je beter 16 moet zijn om het te gebruiken enzo. en shizzlemadizzle. Nou, uhm. Wie heeft ooit zulke lenzen gehad? Is het fijn om een dag met die dingen rond te lopen enzo?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou het niet weten, ik draag wel gewone lenzen en die vind ik heel fijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb een vriend en die had ook van die contactlenzen gekocht, en die was toen 14. En hij had er geen problemen mee.
    Misschien kan je ze beter een paar dagen van te voren alvast in doen, om te wennen en zo.
    Het ziet er wel echt ziek uit, echt vet!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik snap niet waarom je 16 moet zijn voor die lenzen? Like, lenzen zijn lenzen, ookal ben je 15 of 14. De eerste keer zijn lenzen wel dodelijk irritant (vond ik wel) maar ik denk dat je ze toch kan gebruiken hoor :3 Maar als je hele droge ogen hebt kan het nog wel gaat irriteren..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omg, zo vet! :9~
    Ik heb één zo'n witte lens en die had ik van een uur of 6 's ochtends tot een uur of 12/half 1 's nachts in. Geen last van gehad.
    Het was tijdens een concert, dus eerst bijna de hele dag in de kou en wind gezeten; geen last. Op het concert zelf, met felle lichten en weet ik veel wat; geen last, ook geen belemmering van 't zicht.
    Alleen toen ik in de trein wou slapen en mijn ogen langere tijd dicht had, begon die wat te irriteren. Maar ja, eigenlijk mag hij maar maximaal 6 uur in, dus ik had 'm ook te lang in 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    omg, wat fking freaky, als hij in zijn 'andere/foundation' houd gaat snijden.
    Ik spoel steeds kleine stukjes door, andersduurt die 17 min. x]
    Foto? Als je het gebrobeerd hebt.?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 16:51 ]

    Heb zelf ook kleurlenzen maar voor een dag is het wel vol te houden ja (:
    Alleen heb ik wel altijd dat ik na een lange tijd, als ik ze bijvoorbeeld van 's morgens tot 's avonds draag, dat ik dan 's avonds heel wazig zie en dingen vanin de verte niet meer kan zien. Das wel rot.
    succes btw.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hoef je echt geen 16 voor te zijn, gewoon doen. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    omg, hij gaat ook een x als travistiet soort van. x]

    btw. ik heb er geen verstand van die lenzen :$

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 16:56 ]

    Weet niet hoelang het nog duurt tot je 16 word, maar ik denk niet dat je ze ineens van de ene op de andere dag wel kunt dragen en daarvoor niet. Ik zou het gewoon eens proberen.


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Nou, ik zou het gewoon proberen. Vraag het anders bij de winkel of iemand anders die er verstand van kan hebben.
    Maar dat ziet er echt heel cool uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Liever jij dan ik, hahah. Maar wel freakin' awesome!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    Liever jij dan ik, hahah. Maar wel freakin' awesome!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    FromHell schreef:
    omg, wat fking freaky, als hij in zijn 'andere/foundation' houd gaat snijden.
    Ik spoel steeds kleine stukjes door, andersduurt die 17 min. x]
    Foto? Als je het gebrobeerd hebt.?
    Okay, ik zet wel foto op Q dan : D


    I live for the applause, you will die for it.

    _O_


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Donders lijp.


    No growth of the heart is ever a waste