• Wat was de eerste reactie die je had toen ej Tokio Hotel voor het eerst zag?

    weet ik niet meer xD


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    *is dit het?*

    XD jaa, ik had er nog nooit van gehoord ofzeu xD

    mijnn vriendin die nu jump geworden is was daar toen al fan van, en ze had het doorgezonde xD

    (puh)

    (lol) egt ik was eerst hater :$


    when words fail, music speaks.

    Euhm lang gelede... ik zag ze eens in een tijdschrift en toen dacht ik: wat is dat voor een groep...x)

    nooit gedacht dat ik zo hard fan ging worde xD

    uiteindelijk heeft mijn bf mij zo zot gemaakt van tom en kijk nu...nu ben ik dus fan ^^


    Being a nurse is more than a job, it's a way of life

    Ik zei heel droog; Is dat een wijf of een misvoormde vent? xo

    *schaam me dood*

    Ik zag TH het eerst met Beichte op Youtube en toen vond ik Bill wel sexy In dat ''ZogenaamdLive'' Optreden. Toen zag ik Monsoon, en toen dacht ik echt zovan: OhMyGoooottt..Is dat die jongen uit dat optreden? ieghl! maar nu vind ik hem het lekkerste ding dat op de aarde rondloopt (A)

    x


    In your Shadow i can Shine

    Een vriendin zij echt zo: Mooi meisje!
    En wij gingen dus info over Bill zoeken en toen kwamen we der achter dat het een jongen was xD.
    Die vriendin was helemaal bezeten van Tom en toen werd ze hater en toen weer een Georg-fan en toen weer hater en toen weer een Bill-fan en nu is ze weer hater >.<

    Ik niet,ikvond de muziek wel vet alleen vond de jongens niks,Ik was ook echt heeel lange en hater.

    Ik heb eigenlijk nooit gedacht dat Bill een meisje was.. Ik zag eigenlijk meteen wel dat het een jongen was.. Ik moest voor mijn nicht voor Sinterklaas een suprise maken en ze wilde iets van Tokio Hotel.. Ik dacht echt WTF is Tokio Hotel x'D.. En toen kocht ik op marktplaats echte studio foto's en Tom zat ik de hele tijd naar te staren x'D Maar dat is alweer meer dan een jaar geleden x'D... En ik ben eigenlijk altijd een Tom fan geweest en dat zal ik voor altijd blijven ook!

    Ik vond Tom hot, en Bill eerst een beetje weird.
    En Gustav en Georg, Tja, die vond ik gewoon normaal ^^

    Ik ging Top of the pops kijken in Tsjechië en toen kwamen ze voorbij met Durch den Monsun (ik was toen 10 XD) en Bill kwam alleen maar in het zicht en hij was überknap!:O Toen ik thuis kwam ging ik achter de computer en zocht dingetjes over Tokio Hotel op en mijn oog viel gelijk op Tom..

    Tom: Waaauww wat een geil ding!
    Bill: Tom is leuker:P
    Gustav: Mooie ogen!:O
    Georg: Rare neus heeft ie zeg? xD


    a figment of your imagination

    OMG!!
    Wat über cool dat ze er zo bij durven te lopen! ;)

    En dat vind ik nog steeds! :)
    Respect!!! (Y)


    Träume sind wirklich!!

    wtf m was mijn reactie toen fan en nu niet meer (a)


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Toen ik schrei voor het eerst op tv zag wist ik niet eens wie TH was laat staan ik wist dat zei dat waren dus zapte ik weg xD
    En ik zag Bill[met k0rt haar] voor t eerst op een poster in de Fancy,vond er nix aan, en mn neef[uit Duitsland] wilde hem om Bill belachelyk te maken, [hy is dus n hater], en n TH poster hing ook in de kamer van mn vriendin, we wisten niet of Bill[met halflang haar] een meisje of j0ngen was, ik vond hem een m0oi meisje,, xD
    En uiteindelyk zag ik zo'n anderhalf jaar trug TH in de Hitkrant, en vond Bill[dit x met lang overeind staand haar] leuk, al wist ik niet of t meisje of een j0ngen was,[k0n ik ook niet opmaken uit t interview] maar k had schyt eraan, dan was ik maar lesbisch, k vond Bill gwn heel aantrekkelyk xD, t was gwn liefde of t 1e gezicht ^^
    OmG wat n lang bullshitverhaal
    Oh,, en mn m0eders reactie na het zien van Bill ;; Wauw, wat een m0oi meisje.. -.-'
    [en dat meende ze ook n0g]


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Gatver wat een domme band:S *Schaamtelijk*