• Ik vind dus een jongen uit mijn jaar echt leuk. Maar ik ben dus doodsbang dat hij mij niks vind omdat ik dus helemaal niet dun en mooi ben ..
    Ik praatte vorig jaar wel eens met hem (hij zat toen bij mij in de klas) en soms als ik hem tegenkom als ik terug naar huis fiets praten we, maar ik ken hem helaas niet zo heel erg goed..
    Sommige vrienden zeggen ook dat ik het tegen hem moet zeggen, maar ik ben dus bang om het beetje vriendschap dat we hebben te verpesten :(

    Wat moet ik doen??:O


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Probeer een band met hem op te bouwen, praat eens wat vaker met hem en zorg ervoor dat jullie misschien wat vaker samen fietsen. Misschien dat als jullie eenmaal beter kennen en kunnen vertrouwen, het ook makkelijker is om te zeggen hoe je over hem denkt.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Wanderer schreef:
    Probeer een band met hem op te bouwen, praat eens wat vaker met hem en zorg ervoor dat jullie misschien wat vaker samen fietsen. Misschien dat als jullie eenmaal beter kennen en kunnen vertrouwen, het ook makkelijker is om te zeggen hoe je over hem denkt.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    dorcha schreef:
    Ik vind dus een jongen uit mijn jaar echt leuk. Maar ik ben dus doodsbang dat hij mij niks vind omdat ik dus helemaal niet dun en mooi ben ..
    Ik praatte vorig jaar wel eens met hem (hij zat toen bij mij in de klas) en soms als ik hem tegenkom als ik terug naar huis fiets praten we, maar ik ken hem helaas niet zo heel erg goed..
    Sommige vrienden zeggen ook dat ik het tegen hem moet zeggen, maar ik ben dus bang om het beetje vriendschap dat we hebben te verpesten :(

    Wat moet ik doen??:O

    Meid wat maakt het nou uit dat je niet dun bent of mooi? de meeste jongens vallen niet op dun. maar gewoon op normaal.Probeer een band met die gene op te bouwen :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wanderer schreef:
    Probeer een band met hem op te bouwen, praat eens wat vaker met hem en zorg ervoor dat jullie misschien wat vaker samen fietsen. Misschien dat als jullie eenmaal beter kennen en kunnen vertrouwen, het ook makkelijker is om te zeggen hoe je over hem denkt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wanderer schreef:
    Probeer een band met hem op te bouwen, praat eens wat vaker met hem en zorg ervoor dat jullie misschien wat vaker samen fietsen. Misschien dat als jullie eenmaal beter kennen en kunnen vertrouwen, het ook makkelijker is om te zeggen hoe je over hem denkt.


    We accept the love we think we deserve.

    Maar dat gaat moeilijk. We zitten in verschillende klassen, zijn verschillende tijden uit en hebben geen enkele les samen..

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 13:05 ]


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together