• Nou, der was dus een jongen bij me thuis. Ik heb al twee keer eerder met hem afgesproken. Ik vind 'm leuk, en volgens mij vind hij mij ook leuk. Maar ik heb niks met 'm of zo. We hadden de hele avond beneden op de bank gezeten, en toen hij wegging stonden we in de hal. Hij omhelste me, en kuste me een paar keer. Toen gingen we wat kloten en deden we het opnieuw. Gaat ie weg, komt m'n moeder: 'Heb je nu iets met hem?' Ik: 'Nee, ga je dat nu elke keer vragen?' Moeder: 'Ja' *grinnik* Ik: 'hoezo?' Moeder: 'Je zoent hem toch niet voor niks?' Ik: 'He godver, hoe heb je dat gezien?' Moeder: 'Het licht stond aan in de hal, en de schaduw scheen in de woonkamer.' Ik: 'Argh.' *Stampt naar boven*

    Ik voel me echt gefaalt. hahaha. Nu wil ik dus jullie o zo leuke falerds weten.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:44 ]


    Smile and live.

    Haha. Slimme moeder. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    WHAHAHAHAHAAH! die is echt geniaal!
    ik heb niet echt faaltjes, :Y)


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ooch yess, brings back memories :]

    Bij mij ging het als volgt:
    Ik spreek over ongeveer een periode van een half jaar een aantal keer met een jongen af. In de zomer kwam hij bij me en hebben we gezoend. Op een gegeven moment mijn moeder vragen: nou hebben jullie eindelijk met elkaar of hoe zit dat?' Ik met een huge smile: 'Ja..' Mam: 'Hoe krijg je dat voor mekaar dan?' Ik: 'Eh.. zoenen.'
    Ik faal samen met jou :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Ooch yess, brings back memories :]

    Bij mij ging het als volgt:
    Ik spreek over ongeveer een periode van een half jaar een aantal keer met een jongen af. In de zomer kwam hij bij me en hebben we gezoend. Op een gegeven moment mijn moeder vragen: nou hebben jullie eindelijk met elkaar of hoe zit dat?' Ik met een huge smile: 'Ja..' Mam: 'Hoe krijg je dat voor mekaar dan?' Ik: 'Eh.. zoenen.'
    Ik faal samen met jou :'D


    hahaha, geniaal. Yeah, we falen samen! ^^


    Smile and live.

    Genânt. :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    beliebuuwr schreef:
    Nou, der was dus een jongen bij me thuis. Ik heb al twee keer eerder met hem afgesproken. Ik vind 'm leuk, en volgens mij vind hij mij ook leuk. Maar ik heb niks met 'm of zo. We hadden de hele avond beneden op de bank gezeten, en toen hij wegging stonden we in de hal. Hij omhelste me, en kuste me een paar keer. Toen gingen we wat kloten en deden we het opnieuw. Gaat ie weg, komt m'n moeder: 'Heb je nu iets met hem?' Ik: 'Nee, ga je dat nu elke keer vragen?' Moeder: 'Ja' *grinnik* Ik: 'hoezo?' Moeder: 'Je zoent hem toch niet voor niks?' Ik: 'He godver, hoe heb je dat gezien?' Moeder: 'Het licht stond aan in de hal, en de schaduw scheen in de woonkamer.' Ik: 'Argh.' *Stampt naar boven*

    Ik voel me echt gefaalt. hahaha. Nu wil ik dus jullie o zo leuke falerds weten.


    Komt me moeder net binnen: 'Ik moet nog even wennen aan de gedachten hoor, mijn kleine meisje met zo'n jongen.' Echt een drol.

    Zegt die jongen via msn dat als we naar boven waren gegaan ik meer had gekregen dan een kus. Nu haat ik mezelf echt.


    Smile and live.

    Ik moet hier echt hard lachen, HAHAHA, echt grappig, im sorry.
    Ik haal mensen echt té snel door elkaar, dat is faal. XD


    live the life you love

    Bij mij was het nog erger. Mijn moeder kon mijn uitgebreide zoensessie met een dude vanaf 3 meter afstand volgen, had alleen niet door dat ze me al zag. Lekker dan XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Avery schreef:
    Bij mij was het nog erger. Mijn moeder kon mijn uitgebreide zoensessie met een dude vanaf 3 meter afstand volgen, had alleen niet door dat ze me al zag. Lekker dan XD
    '

    Hahahaha. Dat is wel erger denk ik ja, haha!


    Smile and live.

    Dude, ik moet er niet aan denken dan mijn moeder me nu ziet zoenen met die ene jongen zegmaar xd.
    Want tja, we hebben vanmiddag gezoend enzo xd, maar mijn moeder denkt gewoon dat ik hem een beetje leuk vind ofzo xd, en dat hij me niet ziet staan xd. Wat dus wel zo is, maargoed. xd


    What doesn't kill you makes you stronger.

    AU! Pijnlijk!
    Nee, ik kan me dat soort dingen niet herinneren (:
    Maar ik faal genoeg


    Felix

    Omg!!! Ja, dat is idd een faalmoment. En nee ik maak nooit zulke dingen mee, aangezien ik geen jongens naar huis mee neem.(en ik heb er ook geen behoefte aan!)ik mag dat niet eens, want wij zijn namelijk moslim... (mijn ouders zouden echt niet zo doodleuk lachen als ze me met een jongen zagen zoenen. (;
    Dus ja..:Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Autsj, ik zou echt niet willen gespot willen worden door mijn ouders ofzo. Als je zit te zoenen =.=

    FromHell schreef:
    Autsj, ik zou echt niet willen gespot willen worden door mijn ouders ofzo. Als je zit te zoenen =.=


    Geloof me, ik ook niet. Maar goed genoeg geef ik er vrij weinig om, haha.


    Smile and live.

    Hmm me neef had wel een faalmoment.. ik liep s'avonds met me broer naar speeltuintje.. zegt me neef toen ik terug was; is dat je vriendjee? ;D
    ik; Nee me broer.. XD

    mweh zoenfaalheden heb ik nooit gehad


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you