• Nou, kijk ik heb een crush op een jongen uit de 2e. (Zit zelf in de eerste) We hebben wel oogcontact enzo, langer als normaal. En telkens als hij mij ziet gaat hij bijv langzamer lopen, naar me kijken. Net zoals vandaag, ik ging zo de trap op en hij ging opeens overhaast zijn kluisje dichtgooien en ook naar boven en ik zo dus wachten op een vriendin die liep achter hem. en toen liepen we samen achter hem en ging hij heel langzaam lopen en telkens omkijken enzo. Ik heb hem ook op hyves maar ik weet nou niet of hij me leuk vind of niet, en wat ik nou moet doen. :X


    hey kijk ik weet niks!

    Praat je met hem? Want dat zou een goede eerste stap zijn. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou zeggen: Just go for it!
    Wat heb je te verliezen?
    En wat reyon zegt, hea:P


    Felix

    Lieve schat, ik geef je again mijn advies: ZEG EENS HOI. Echt, hoe moeilijk is het :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Reageer op z'n foto!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja ik wil ook wel hoi zeggen enzo. Maar telkens al ik hem zie durf ik hem niet aan te kijken. En als ik hem durf aan te kijken staat ie veel te ver om hoi te zeggen. En als ik hem tegen kom in de gang durf ik het niet, oke ik ben bal loos.


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    Ja ik wil ook wel hoi zeggen enzo. Maar telkens al ik hem zie durf ik hem niet aan te kijken. En als ik hem durf aan te kijken staat ie veel te ver om hoi te zeggen. En als ik hem tegen kom in de gang durf ik het niet, oke ik ben bal loos.

    Jep :Y)
    Doe dan op hyves ofzo, altijd makkelijker


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Jep :Y)
    Doe dan op hyves ofzo, altijd makkelijker


    Straks vind ie me dan niet leuk ofzo en dan dan dan kijkt ie me heel raar oke. Ik ben moeilijk. (zip)


    hey kijk ik weet niks!

    Papercut schreef:
    Reageer op z'n foto!


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Vind hij me leuk denk je? Ja/nee?


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    Ja ik wil ook wel hoi zeggen enzo. Maar telkens al ik hem zie durf ik hem niet aan te kijken. En als ik hem durf aan te kijken staat ie veel te ver om hoi te zeggen. En als ik hem tegen kom in de gang durf ik het niet, oke ik ben bal loos.

    Dan zwaai je naar 'm als hij ver staat:Y) Of inderdaad op hyves, want dat is inderdaad makkelijker. Maar als je hem echt leuk vind dan zal je op den duur wel een keer hoi moeten zeggen. Of wil je een zwijgende relatie aangaan?(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    reyon schreef:
    Praat je met hem? Want dat zou een goede eerste stap zijn. _O_


    None but ourselves can free our minds.

    ga met hem praten. ;o


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Oke oke oke oke hoe moet ik een gesprek beginnen dan.
    (A)


    hey kijk ik weet niks!

    Creamy schreef:
    Vind hij me leuk denk je? Ja/nee?

    Dat weten wij niet, want wij kennen hem niet.
    Geef gewoon een reactie op z'n foto misschien reageert ie met bedankt. Dan zeg jij: graaggedaan maar hoe gaat het met je? En dan knoop je via hyves een gesprek aan. Komt het in het echt vanzelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ga praten!
    Dat deed ik ook, en nu heb ik een onwijs goeie en sexy vriend erbij : D


    I hope heaven needs you more than I do now.