• Of de mods je gelijk als een vervelend rot kind zien als je een waarschuwing krijgt?

    Dus nu wil ik iedereen's mening weten. Mod, beta, user of bemiddelaar. Zouden jullie iemand een rotkind vinden als jij diegene een waarschuwing geeft?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nee, dat zou ik niet vinden :'D
    iedereen kan toch eens iets fout doen? ^^


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Natuurlijk niet. Mensen kunnen een slechte dag hebben toch =)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee, haha. Want dan zou ik met een aantal al niet meer bevriend zijn :'DD En in jouw geval, ik vind je nog steeds geen rotkind.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, denk 't niet nee.
    Wel als diegene door zou blijven zaniken na een waarschuwing. Ik heb meerdere voorbeelden gezien van users die dat deden en waar de mods vervolgens héél mild op reageren. Ik was een stuk strenger geweest in zo'n geval want ik heb like.. zero geduld :]

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 20:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zal het je zeggen als ik mijn eerste waarschuwingen heb gegeven :'D


    Olive

    Razac schreef:
    Nee.


    effort never betrays you

    Nee, vind ik nu niet. En ook toen ik een mod was niet. Ik vond het wel altijd erg als ik vrienden waarschuwingen moest sturen. Soms voelde ik me daar zo rot over dat ik zelfs bijna moest huilen :'DD. Maar dan had ik naderhand zoiets van 'Kirsten je wilde zelf mod zijn, dus je moest wel.' -geeft schouderklopje- En dan ging het wel weer :'DD. O gosh.. wat ben ik toch een watje hahah. Ik vond het sowieso heel vervelend om straffen en bannen uit te delen. Maakte niet uit bij wie.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 20:08 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    nee iedereen is een mens:Y)


    Shoganai i ne~

    Och Sarita toch :'D Dit verbaasd me niks van je.


    -

    Ik heb nog nooit over hier iemand gedacht dat ze een rotkind is.

    Een waarschuwing kan iedereen overkomen, hoor. Je wordt pas echt een rotkind als je er al honderd hebt. :'D


    Let the Night embrace you

    Nee, dat vind ik niet. Waarschuwingen kan iedereen krijgen, het ligt ook aan wat er voor en na de waarschuwing aan de hand is.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Razac schreef:
    Nee.

    Nee, lol. Dan zou ik mezelf echt moeten haten :'))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weet je, als dat zo zou zijn, zouden Mods weinig vrienden over houden -Out-
    Het is hun taak, ik denk niet dat ze daar zo achter hun computertje zitten van: 'Muwahahaha, kutkind hier een waarschuwing... En nog één! En nu een dikke vette ban! Bitch! Muwahahaha!'
    Ziet het al voor zich...
    Al kan ik het begrijpen dat je iemand echt irritant begint te vinden als die continu je gewoon negeerd, en maar door blijft gaan, en door. En na de ban nogsteeds opnieuw beginnen. Dan is het stiekem best te begrijpen :Y)