• Wie kent dat? Illuminati?


    We accept the love we think we deserve.

    Speaker schreef:
    De Illuliuliwie?

    Hhah, is Rihanna niet de Queen of Illuminati? :') (bestudeer vooral S&M, en alle video's)


    Get outta my head!

    TheBoss schreef:
    (...)
    Ja geloof het wel. Ja, you're right. Het alwetende oog ofzo.
    Dit ding.

    Oh, dát! Stiekem vind ik het teken eignelijk heel mooi :9~

    Reloaded schreef:
    Hhah, is Rihanna niet de Queen of Illuminati? :') (bestudeer vooral S&M, en alle video's)

    Ríhanna? Laat me niet lachen joh. Wat ik heb geleerd via Dan Brown's boeken en internet en boeken, is dat er alleen mensen inzitten met invloed en kennis. Als in wetenschappelijke kennis. Rihanna doet niet aan.. natuurkunde en dat soort dingen. Die zingt en doet aan ranzige clips -no offence-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Reloaded schreef:
    Hhah, is Rihanna niet de Queen of Illuminati? :') (bestudeer vooral S&M, en alle video's)


    Lady Gaga en Rihanna :Y)

    Over Lady Gaga bestaat zo'n hele pagina om aan te tonen dat ze er bij zit x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Lady Gaga en Rihanna :Y)

    Over Lady Gaga bestaat zo'n hele pagina om aan te tonen dat ze er bij zit x]

    Ja klopt x'D Echt humor.


    No growth of the heart is ever a waste

    Flamingo schreef:
    (...)
    Ríhanna? Laat me niet lachen joh. Wat ik heb geleerd via Dan Brown's boeken en internet en boeken, is dat er alleen mensen inzitten met invloed en kennis. Als in wetenschappelijke kennis. Rihanna doet niet aan.. natuurkunde en dat soort dingen. Die zingt en doet aan ranzige clips -no offence-
    Ik bedoel, ze zegt het zelf, je kunt het opzoeken in haar S&M clip. en in al haar videoclips komt een verwijzing naar de illuminati!


    Get outta my head!

    Ik ken het, maar ik denk niet dat het echt is ;)


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Angels and Demons ftw :Y)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 19:43 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Courtesan schreef:
    (...)

    Lady Gaga en Rihanna :Y)

    Over Lady Gaga bestaat zo'n hele pagina om aan te tonen dat ze er bij zit x]
    En Jay-Z ook (dat zou zogezegd de reden zijn waarom hij rihanna een platencontract had gegeven.) Maar ik geloof het niet, ik vind het wel grappig. (:


    Get outta my head!

    Whut?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hahaha, wacht ik vraag het even aan wat mensen uit mijn klas, die doen er hun pws over :3


    ~ Jalexis takes over your world...

    Speaker schreef:
    De Illuliuliwie?

    _O_


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Flamingo schreef:
    (...)
    Ríhanna? Laat me niet lachen joh. Wat ik heb geleerd via Dan Brown's boeken en internet en boeken, is dat er alleen mensen inzitten met invloed en kennis. Als in wetenschappelijke kennis. Rihanna doet niet aan.. natuurkunde en dat soort dingen. Die zingt en doet aan ranzige clips -no offence-
    Sluit ik me bij aan. =D

    Ik ken het,
    en ik teken het altijd op mn hand.
    Idk why.


    Imperfection Is Beautiful