• Jaa.
    Wij willen dus Starbucks halen een keer. maar weten niet waar je die kan halen.. Dus weet iemand waar je die kan halen? Net als deze: Deze dus.

    Duss.. Weet iemand dat?=D
    Alvast bedankt=D


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    SunnieRuubje schreef:
    Okee, maar weet iemand niet gewoon een winkel? :$


    Starbucks is de naam van de winkel zeg maar;)
    Dus gewoon bij de Starbucks;)


    Never forget the things that make you smile

    Op Utrecht centraal heb je een Starbucks. Altijd als het koud is ga ik er na school even langs om warme chocola te halen <3


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Courtesan schreef:
    Leiden centraal, Utrecht centraal, Schiphol, Amsterdam centraal en Amsterdam Sloterdijk zitten er in Nederland. In België zit er één in Antwerpen. Dat zijn de enige plekken waar je ze kunt halen (nerd)


    Ook één in Brussel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Amsterdam Centraal, Schiphol, Leiden Centraal, Utrecht Centraal... In Almere komt ook een Starbucks. En verder zou ik het niet weten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    geen idee maar starbucks is geweldig!(H)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    Courtesan schreef:
    (...)

    In alle landen die niet Amerika zijn, zit er alleen één in de grote steden (nerd)
    Niet waar, in Berlijn en Istanbul, etc. vind je er een om elke hgoek. Alleen in de lage landen zijn er weinig.
    In België heb je ze ook in zaventem (luchthaven)


    Get outta my head!

    Als je van België bent kan je terecht in Zaventem en Antwerpen Centraal. Verder weet ik er geen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ga altijd helemaal naar Amsterdam Schiphol dervoor, haha. Looove it :')

    Rickjuh schreef:
    Utrecht Centraal zit er een.


    No growth of the heart is ever a waste

    Reloaded schreef:
    (...)Niet waar, in Berlijn en Istanbul, etc. vind je er een om elke hgoek. Alleen in de lage landen zijn er weinig.
    In België heb je ze ook in zaventem (luchthaven)


    Berlijn en Istanbul zijn toch een grote steden? Ik bedoelde de één als Starbucks in het algemeen, niet dat er maar één in de stad zit ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.