• Mijn zusje en ik zijn allebei slechthorend, waardoor we bepaalde indicaties hebben en we mogen geen luistertoetsen enzovoorts maken. We zaten allebei op dezelfde school, maar toen zij in de tweede zat, ging ik eraf en naar het MBO. Haar mentor toen was echt geweldig, die had alles toppie geregeld voor haar. Maar je gelooft het nooit, ze hebben AL onze papieren gewoon in MIJN dossier gestopt en opgestuurd naar mijn nieuwe school. ._. En daar komen we nu, bijna 3 jaar later achter terwijl ze het al veel eerder wisten. Op mijn school hebben ze dus nooit gezegd dat haar papieren in mijn dossier zaten, terwijl ze er echt wel in gekeken hadden. En nu heeft zij problemen op school erdoor en moeten mijn ouders alles opnieuw gaan regelen.
    Maandag na de vakantie ga ik dus lekker naar mijn mentor toe om te vragen of die papieren er nog zijn, ik hoop het wel want dan hoeft alles niet opnieuw geregeld te worden. Echt, scholen zijn klote. Vooral de mentor van mijn zusje nu, want mijn moeder probeert al sinds november iets te regelen met haar mentor en ze reageerd gewoon niet.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 10:33 ]


    Your make-up is terrible

    Dat vind ik toch wel heel dom.. Waarom hebben ze uberhaupt de papieren van je zusje in jou dossier gedaan?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Dat vind ik toch wel heel dom.. Waarom hebben ze uberhaupt de papieren van je zusje in jou dossier gedaan?


    Ik heb echt geen idee, maar die hele school is gewoon een rotzooi geworden. Toen ik erop zat, werd ik het laatste jaar VMBO, daarna ging het dus van die school af. Ondertussen kwam er een andere school half in mijn school wonen, alleen de bovenbouw omdat ze een vaag project aan het doen waren waardoor de scholen dichterbij elkaar gingen maar alles was nog niet compleet. Er zijn ook dingen van mij dus naar een andere VMBO school gestuurd enzo, echt heel raar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb echt geen idee, maar die hele school is gewoon een rotzooi geworden. Toen ik erop zat, werd ik het laatste jaar VMBO, daarna ging het dus van die school af. Ondertussen kwam er een andere school half in mijn school wonen, alleen de bovenbouw omdat ze een vaag project aan het doen waren waardoor de scholen dichterbij elkaar gingen maar alles was nog niet compleet. Er zijn ook dingen van mij dus naar een andere VMBO school gestuurd enzo, echt heel raar.

    Jeetje.. Wat een gedoe zeg. Nou ik hoop voor jullie dat ze alles weer op orde krijgen! :o


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Naahw, dat vind ik echt vet kut en achterlijk voor jullie. Ik hoop echt dat die papieren er nog zijn en dat dat je moeder dan een stuk minder stress zal opleveren :(.


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg, wat slordig. Ik hoop dat de papieren er nog zijn (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is erg slordig. Ik hoop voor jullie dat de papieren er nog zijn. Ik denk het haast wel, want je school moet die bewaren lijkt me. Ik hoop dat het allemaal goed komt ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nazgul schreef:
    Omg, wat slordig. Ik hoop dat de papieren er nog zijn (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat klinkt inderdaad als de PSG. -.-' Maar wel super lullig voor Kayra :(


    Life is hard and then we die

    Jij had een best wel domme school. (A)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tricia schreef:
    Jij had een best wel domme school. (A)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Dat is érg slordig van je school. Maar ik denk dat die papieren er nog wel zijn hoor. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'