• Hello m'dears. <3 Ik had een vraagje; kan je filmpjes opslaan vanaf YT? Want ik heb er een nodig voor een presentatie, maar het lukt niet echt.. xoxo


    It's time to be happy again.

    ik heb echt geen idee, zou me wel leuk lijken als het kan :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je kunt ze met youtube downloader downloaden op je computer. Het kost niks, het neemt niet veel plaats in en het gaat best snel.


    Olive

    Je kan toch in je presentatie een link zetten naar het filmpje?


    Happy Birthday my Potter!

    Je kan ze downloaden en dan opslaan?
    Maar vanaf youtube zelf, geen idee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja (:
    Via zamzar kun je de link van je filmpje er neer plakken en hem in het formaat zetten die je wilt.
    En deze site stuurt het bestand weer naar je hotmail.
    Ja, het is veilig, ik gebruik het altijd voor liedjes als ik hem op frostwire niet kan vinden (:

    Btw, klik wel op download videos, haha

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 19:48 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ligt er aan, als je powerpoint doet, kan je een linkje in je powerpoint zetten natuurlijk.
    Maar anders heb je zo'n converter ding nodig waarmee je die filmpjes van youtube af kan halen. (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Lockwood schreef:
    Je kunt ze met youtube downloader downloaden op je computer. Het kost niks, het neemt niet veel plaats in en het gaat best snel.


    If we had not a soul, music would have created it.

    BAZINGA schreef:
    Ja (:
    Via zamzar kun je de link van je filmpje er neer plakken en hem in het formaat zetten die je wilt.
    En deze site stuurt het bestand weer naar je hotmail.
    Ja, het is veilig, ik gebruik het altijd voor liedjes als ik hem op frostwire niet kan vinden (:

    Btw, klik wel op download videos, haha


    Hmm oké ik heb 'm opgeslagen. Maar nu wil windows movie player hem niet openen.. ligt dat aan mijn computer? x


    It's time to be happy again.

    Ik weet hoe je een youtube-filmpje omzet naar een mp3 bestand, maar niet hoe je een filmpje download. (':

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:03 ]


    Has no one told you she's not breathing?