• Er zijn zoveel series en documentaires op de televisie geweest, over paranormale krachten, paranormale kinderen etc. En ik denk er best wel vaak over na. Mijn vraag aan jullie om dit topic zinvol te maken:
    Geloven jullie in paranormale krachten? Bijvoorbeeld dat je andermans emoties aanvoelt, gedachten lezen? Of bijvoorbeeld als de telefoon gaat, dat je gelijk weet wíe belt ofzo? Zulke dingen..?


    We accept the love we think we deserve.

    Ja daar geloof ik wel in 8D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niet meer.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, alleen omdat de mens zo oppervlakkig en dom is, doet niemand d'r wat mee. We gebruiken maar een klein deel van onze brains hè, en ik geloof dat we met het andere gigantische deel, nog veel meer kunnen. Zoals dit. En daar dan bewust van zijn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee, eigenlijk niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, dat soort dingen heb ik niet. Maar ik voel wel eens als ik op mijn kamer ben, een windvlaag ineens voorbij komen, als de ramen enzo dicht zijn.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja een beetje :')


    Maar mijn Paranormale kracht is Gedachten lezen!:9~

    Nee grapje:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, ik geloof daar wel in (:


    Sometimes it's best not to care.

    Flamingo schreef:
    Ja daar geloof ik wel in 8D


    Happy Birthday my Potter!

    Nee, is bullshit.

    Speaker schreef:
    Ja, alleen omdat de mens zo oppervlakkig en dom is, doet niemand d'r wat mee. We gebruiken maar een klein deel van onze brains hè, en ik geloof dat we met het andere gigantische deel, nog veel meer kunnen. Zoals dit. En daar dan bewust van zijn.

    dat heb ik elke dag:Y) het raarste was dat vandaag opeens mijn bed bewoog terwijl ik stil lag. ik hoorde het hout kraken o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Paranormale krachten bestaan. We kunnen meer met ons brein dan we denken. Als onze hersens beter waren ontwikkeld, zouden we misschien kunnen teleporteren.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.