Lockwood schreef:
Het lijkt maar zo hoor; omdat we allemaal nieuw zijn testen we alles uit en de oudere mods proberen ons te helpen (: Binnen enkele dagen is het een beetje gezakt en zie je wat minder rood denk ik (:.
Ik denk dat er wel heel wat blijven. Je went vanzelf wel aan de knopjes -denk ik-.
Het lijkt alsof er zoveel mods zijn, maar meestal is het niet zoveel. Het is nu alleen zo omdat er nieuwe bij zijn gekomen, en dan willen alle crew leden dat wel weten natuurlijk. 8D - denk ik.
You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?
Misschien lijkt het inderdaad wel dat er veel mods zijn, maar er is dan ook een hoop werk te doen. (: En de nieuwe mods zijn nu bezig met alles te ontdekken, dus zij zijn nu natuurlijk erg actief op Q.
If we had not a soul, music would have created it.
Ik weet nog toen jullie dat van de bèta's zeiden de vorige keer. Dat zakt wel naar beneden. Nu is iedereen gewoon tegelijk online, binnen een week/twee weken zullen we niet meer zo duidelijk in de online crewlijst staan en zijn jullie er aan gewend
If you don't stand for something, you'll fall for anything.
Courtesan schreef:
Ik weet nog toen jullie dat van de bèta's zeiden de vorige keer. Dat zakt wel naar beneden. Nu is iedereen gewoon tegelijk online, binnen een week/twee weken zullen we niet meer zo duidelijk in de online crewlijst staan en zijn jullie er aan gewend
Van de Bemiddelaars kunnen we dat niet zeggen, daar zijn er nog maar 2 van! O-O
Misschien kunnen er eens Bemiddelaar-oproepen gedaan worden?
ILoveNynk schreef:
(...)
Van de Bemiddelaars kunnen we dat niet zeggen, daar zijn er nog maar 2 van! O-O
Misschien kunnen er eens Bemiddelaar-oproepen gedaan worden?