• Hoi (:

    Ik heb dus een jaar en een maand al een vriend en gisteren voegde zijn ex me toe als vriend op facebook. Ik kijk graag eens naar foto's van mensen, dus dat deed ik bij haar ook. En toen zag ik dat mijn vriend 'vind ik leuk' had geklikt op een foto van haar die ze zelf getrokken had van haar bikinibroekje van langs boven. Je had zo twee inkijkgaatjes, maar je zag niet echt iets. En nu voel ik me daar eigenlijk niet goed over ;x Ik voelde me eerst al niet goed over zijn reactie en dat heb ik hem ook gezegd. Maar ik maak me nu nog meer zorgen door hoe hij reageerde. Toen ik de foto toonde antwoordde hij 'hahahah, LOL', dus hij vond het grappig ofzo? En toen ik zei dat ik het eigenlijk niet grappig vond begon hij van alles te zeggen. Eerst dat het per ongeluk moet gebeurd zijn (wat ik absoluut niet geloof), dan dat zijn vrienden het zouden gedaan hebben en dan nog dat hij het zich niet meer herinnert. Dus dat laatste wil wel zeggen dat hijzelf bewust 'vind ik leuk' heeft geklikt. En nu vraag ik me af of ik me aanstel? Ik ben heel onzeker over mezelf en ben heel snel jaloers omdat ik hem echt graag zie en bang ben om hem kwijt te raken. En er zijn ook wel nog een paar dingen gebeurd in het verleden, waardoor ik vind dat hij te normaal met meisjes om gaat die hebben gezegd dat ze verliefd op hem zijn. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Nu hebben we dus ruzie en weiger ik om mijn excuses of dergelijke aan te bieden. Het is dus een zwijgen van beide kanten, het is alsof het hem niet veel kan schelen.

    Dus nu zou ik graag eens van jullie weten wat ik het beste doe? En of ik me aanstel over die (domme) foto?

    Dankje om het te lezen alleszins (:
    x

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 17:50 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    reyon schreef:
    (...)

    Oké. Nu ik dit lees...
    Ik snap dat je dat niet leuk vindt, maar nu nog ruzie maken over iets dat 7 maanden geleden is? (krul)

    Ik weet het. Ik had hem ook eerst gezegd, van laat zitten. Maar toen moest ik het hem zeggen en toen begon hij allemaal rare dingen te zeggen enzo. Dus toen ben ik nog meer gaan flippen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right