• Ik heb 'www.quizlet.nl' in mijn MSN sigature staan, want ik krijg altijd te horen: 'Jij zit kei veel achter je computer, maar praat amper op msn en zit nooit op Hyves ofzo, wth doe jij achter je pc' en in mijn signature zet ik altjd wat ik doe of waar ik zit, of een gedachte die ik telkens voor me haal.
    Oké klinkt dom, ik weet. Maar Quizlet is zegmaar de plek waar ik ongestoort kan praten, zonder er mee geconfronteerd te worden met het één of het ander. Ik heb een enkeling vriendinnen wel over Q vertelt. En ik ben ook niet zo iemand die expres niet op Q gaat als er iemand bij is. Maar ik ben nu ook niet echt iemand om naar iedereen toe te rennen, mijn Username te vertellen en Q aan te bevelen.
    Om toch weer wat meer te laten horen en me een beetje open te stellen zet ik het dus neer.

    Daarbij, ken ik hun. Één iemand leest mijn story, en heel de school kent de site en loopt me hier continu achter mijn reet aan. Daarnaast kan ik toe kijken hoe mijn stories als gesprek van de dag worden afgekraakt (cat)

    Wie vindt het ook fijner als je omgeving je met rust laat op Q?
    Of wie niet en waarom?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:48 ]

    Dat vind ik wel fijn ja. Daarom zet ik ook geen 'www.quizlet.nl' in mijn msn naam ._. Beetje vaag.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het boeit me niet zoveel eigenlijk :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Het boeit me niet zoveel eigenlijk :P


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Daarom vertel ik niemand over Q. Ik vind het veel fijner als niemand die ik ken het kent. En ik snap niet zo veel van je verhaal trouwens.. lol. Kan aan mij liggen, haha.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:44 ]

    Bwah, ik ga er niet geheim over doen, maar ik zou toch ook niet graag hebben dat zij hier op gaan zitten en weten wat ik hier doe. Daarom dat ik ook niet zo goed snap waarom je de site in je msn naam hebt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het kan me niks schelen. Ik zit hier niks neer wat mensen niet mogen weten want anders zette ik het ook niet neer :'D


    -

    Abruzzi schreef:
    Daarom vertel ik niemand over Q. Ik vind het veel fijner als niemand die ik ken het kent. En ik snap niet zo veel van je verhaal trouwens.. lol. Kan aan mij liggen, haha.

    Korte versie:
    Nah, omdat iedereen mij vraagt van: 'Wtf je bent altijd achter de computer maar praat amper op msn, waar zit jij, damn?' Heb ik simpel 'www.quizlet.nl' in mijn signature op msn staan. Daar zet ik meestal neer wat ik doe.
    En juist omdat ik gewoonlijk liever zwijg over Q, omdat hun mijn account enzo neit hoeven te volgen en mijn stories beter met rust laten, vind ik dit een grote stap voor mezelf.

    Zeg gewoon eerlijk wat je er van vind. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Hmmm ik vertel het niet openbaarlijk aan iedereen ''Dit is mijn username op Q!!!! Maak een profiel aan en voeg me toe!'' Nee echt niet! Maar een aantal vriendinnen die ik ken hebben Q en dan voeg ik die uiteraard wel toe. Maar zelf snap ik best dat je liever niet hebt dat mensen uit je eigen directe omgeving ook Q hebben. Het is toch op de een of andere manier iets persoonlijks ofseu.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb niet echt 't idee dat er überhaupt iemand op mijn school afweet van Quizlet :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Primrose schreef:
    Dat vind ik wel fijn ja. Daarom zet ik ook geen 'www.quizlet.nl' in mijn msn naam ._. Beetje vaag.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Lol, mijn vriendin spacete hem laatst want ze zocht wat voor filosofie en daar had ik topic over geopend en toen kwam ze bij mijn account terecht.
    Lol, maar ik vertel het niemand. Hoeven ze niet te weten, snappen ze toch niet xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben hier gekomen via een vriendin, maar zij komt hier nu nooit meer. En verder weet eigenlijk niemand dat ik hier zit, en dat vind ik inderdaad wel fijn. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nazgul schreef:
    Ik heb niet echt 't idee dat er überhaupt iemand op mijn school afweet van Quizlet :'D


    same here


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nazgul schreef:
    Ik heb niet echt 't idee dat er überhaupt iemand op mijn school afweet van Quizlet :'D

    Idem, hetzelfde voor mijn vrienden en familie.