• Helleuw,
    Toen ik had gereageerd op zoon topic d8 ik meteen aan mensen op school.
    Ik rook niet, nooit gedaan, ook niet van plan.
    Maar ik ken wel iemand van 13 die rookt uit mijn klas.
    En ik ken ook wel een andere klas, eerste klas 12/13 jaar dus. Die roken.
    wie kennen jullie allemaal die zo jong roken, ik vind het echt erg zo jong.. o.O

    Xies.
    ps. Was gwn benieuwd, :$

    ik rook al sinds ik 12 was, en nu ben ik 14, nouja van mijn moeder mag ik roken. :') want ze zegt altijd : ja ik kan het je wel verbieden, maar dan ga je het tochstiekem doen.'


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb denk ik voor het eerst gerookt toen ik ook 13 of 14 was., maar toen heb ik nooit echt vast gerookt zeg maar.,
    en ik ben nou 17 en rook eigenlijk alleen in het weekend;)
    maar ik ken wel mensen die zo vroeg begonnen zijn en nog steeds om de weet ik hoeveel tijd naar buiten rennen om te roken;)


    Never forget the things that make you smile

    Ik heb in een kudbuurt gewoont, en daar rookte mijn buurmeisje al toen ze 8 of 9 was. Toen was ze nog maar net van de tut af, letterlijk, die heeft ze ook tot rond die leeftijd in gehad. Echt sick.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik rook vanaf m'n 14é, maar bij ons op de basisschool rookte niemand (:

    Allemaal van die mensen die denken dat ze "het" zijn roken, maar ik zie er geen voordelen aan. Ze staan steeds buiten(in de school mag je niet roken), krijgen later een berimpelde kop, let op de fluorescerende gele tanden en het kost geld.
    Wil ik dat? No

    Ik vind het trouwens jammer dat kinderen überhaupt willen roken. Soms wenste ik dat kinderen gewoon deden wat "normale" kinderen horen te doen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 22:12 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Allemaal van die mensen die denken dat ze "het" zijn roken, maar ik zie er geen voordelen aan. Ze staan steeds buiten(in de school mag je niet roken), krijgen later een berimpelde kop, let op de fluorescerende gele tanden en het kost geld.
    Wil ik dat? No

    Ik vind het trouwens jammer dat kinderen überhaupt willen roken. Soms wenste ik dat kinderen gewoon deden wat "normale" kinderen horen te doen.


    Precies. Tegenwoordig zijn er ook al een aantal kinderen die alcohol drinken vanaf hun twaalfde. En dan gaan ze nog zeiken ook van; "Ja, en mijn moeder wou me geen alcohol geven". Hallo, ik ben 15 en ik mag van mijn moeder maar 1 blikje energie drank in de week omdat het slecht voor je is.
    Laat staan als ik zou gaan beginnen met drinken/roken 0.o


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    (...)

    Precies. Tegenwoordig zijn er ook al een aantal kinderen die alcohol drinken vanaf hun twaalfde. En dan gaan ze nog zeiken ook van; "Ja, en mijn moeder wou me geen alcohol geven". Hallo, ik ben 15 en ik mag van mijn moeder maar 1 blikje energie drank in de week omdat het slecht voor je is.
    Laat staan als ik zou gaan beginnen met drinken/roken 0.o
    Op zo'n moment weet je al dat hun hersenen al door de alcohol aangetast zijn


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik was zelf begonnen toen ik 14 was ben nu 16.
    En er zitten zat 1e klasser hier die roken.
    En ook vanaf de basisschool al.


    "Don't look back, you're not going that way."

    RINGDINGDONG schreef:
    (...)Op zo'n moment weet je al dat hun hersenen al door de alcohol aangetast zijn


    Ach, als je niet eens meer alcohol mag drinken.. :'D
    Alles is tegenwoordig slecht voor je, zelfs in yoghurt zitten kankerverwekkende stoffen.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    Ach, als je niet eens meer alcohol mag drinken.. :'D
    Alles is tegenwoordig slecht voor je, zelfs in yoghurt zitten kankerverwekkende stoffen.

    inderdaad tegenwoordig is alles kankerverwekkend, en misschien klinkt het hard, maar je gaat toch ooit een keer dood ? no offense


    Life is a beautiful struggle

    Ach ja, ergens is het natuurlijk wel erg dat 12-jarigen een pakje per dag roken. Maar of je nou 16 of 13 bent, dat maakt echt niks uit voor je longen; ze gaan er toch hartstikke kapot aan.


    It's time to be happy again.